אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סבל - שנוצר מהתגלות האמת - מהי האמת באמת?

סבל - שנוצר מהתגלות האמת - מהי האמת באמת?

כשהאדם שומע את דברי החכם האמת, והוא בוחר לעקם אותם בשכלו, על ידי זה, נוצר אצל האדם סבל. כי כל דברי החכם האמת, אלו רק *הקדמות* בלבד, שעל האדם לאחוז בהן, כדי שבסופו של דבר, האדם יראה שהכל מושלם תמיד, ושגם השקר הסבל והצמצום, הם באחדות אחת עם האין סוף עצמו. ולאדם נדמה, שהאמת, היא שוללת את מקומו, ולכן הוא מרגיש רע.

אך לא כך הוא, כי האמת האמיתית, היא מכילה בתוכה את הכל. והאמת האמיתית מגלה לאדם, שהשלמות נמצאת במקום ובזמן שבו הוא נמצא כרגע ממש. ואת הרע, יוצר רק האדם עצמו, שהוא חושב שהמציאות שלו היא לא מושלמת. והחכם האמיתי מגלה לאדם את האמת, שהכל אחד, ושגם מצבו באשר הוא, הוא מושלם בשלמות אמיתית תמיד וכולי.

והאדם מרגיש רע, ולא רואה את השלמות שיש בכל דבר. והחכם האמיתי מגלה לאדם, שהכל מושלם תמיד בשלמות של אמת. ולאדם נדמה, כאילו השכל של החכם, הוא שולל את החוויה שלו כרגע. ולא כך הוא, כי האדם עצמו, הוא זה שבוחר בבחירה חופשית מלאה, לומר שמצבו הוא לא מושלם באמת. והחכם מלמד את האדם, שהוא טועה בכך שהוא חושב שמצבו הוא לא מושלם, משום שמצבו הוא כן מושלם באמת, כי הכל אחד ממש. והחכם, לא מתנגד לחוויה של האדם, אלא החכם האמת מגלה לאדם שכל אמיתי, שהאדם ידע, שמצבו הוא מושלם באמת, כולל כל הצורות השונות, של כל החוויות באשר הן.

ועל ידי זה שהאדם מבין את האמת, שהאמת היא שהוא לא צריך לשנות שום דבר, אפילו לא את הרגשות שלו, אלא הוא רק צריך לדעת את האמת, שהכל אחד, ושהוא זה שרוצה אותם בבחירה חופשית מלאה, על ידי זה האדם אוהב את החכם האמת באהבה אמיתית. כי החכם האמת, הוא מציל את האדם מידי עצמו וכולי...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד מאמן אישי בנושא לדעת, חוויה של האדם, טעויות / שגיאות, שכל אמיתי, החכם ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר סבל - שנוצר מהתגלות האמת - מהי האמת באמת?

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.