אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גן עדן - העולם הבא - הוא ה-שקר- המפורסם ביותר - למה ומדוע?

גן עדן / העולם הבא - הוא ה*שקר* המפורסם ביותר - למה ומדוע?

ובו יתבאר השקר, של אשליית גן עדן ושל אשליית העולם הבא. כי כל העולם כולו חיים את החיים שלהם, למען העולם הבא וגן עדן. כי האדם עושה את מעשיו תמיד, אך ורק בשביל גן העדן של העולם הבא.

והכוונה היא, שאף אחד בעולם כולו, לא עושה את מעשיו, למען העשייה עצמה. וכל עשייה באשר היא, היא למען תכלית, שהיא נפרדת מהעשייה עצמה. וגם מי שנהנה מעצם העשייה, הרי שתכלית העשייה היא ההנאה, אך היא לעולם לא העשייה עצמה.

והאדם שעושה את מעשיו למען תכלית, שהיא נפרדת ורחוקה אפילו בחלקיק של רגע אחד, מהעשייה של מעשיו, הרי שהוא עושה את מעשיו למען העולם הבא ולמען גן עדן. כי השקר הדתי של גן עדן, הוא שאם ישמור האדם את מצוות האל (שהוא בכלל השטן מצד האמת), אחרי מותו בעולם הבא, הוא יקבל גן עדן מאלוהים. ונמצא שהאדם עושה את מעשיו בהווה, למען עתיד טוב יותר. וכך גם כל בני האדם בעולם, שהם עושים את מעשיהם, למען יצירת מציאות טובה יותר.

וזאת התרמית הגדולה ביותר שיש בעולם. כי האדם חושב בטעות, שאם הוא יתאמץ בהווה, אז המציאות תהיה טובה יותר בעתיד. והאדם לא מבין, שהמציאות לעולם לא תהיה טובה יותר. כי אותה המציאות תמיד קיימת, וסיבת הסבל של האדם, היא לא הצורה החיצונית של המציאות, אלא היא עצם קיומו הנפרד של האדם.

כי כל זמן שהאדם קיים כישות שהיא נפרדת משאר הדברים, דהיינו כל זמן שיש אצל האדם משמעות ל"אני" שלו, דהיינו שהוא חווה גם את קיומו של הלא "אני" שלו, הרי שהאדם תמיד ולעולם לנצח נצחים ירגיש תחושה של חיסרון. כך ששום תמונת מציאות ושום צורת מציאות, לא תצליח לגרום לאדם להשתחרר מתחושת הקיום העצמי שלו.

והקיום העצמי של האדם כנפרד משאר המציאות, הוא עצמו העונש של האדם. ואם אלוהים / המציאות הייתה רוצה שלאדם יהיה טוב, הרי שמלכתחילה ...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי על לגרום, תחושות, האחדות של המציאות, רק אפשרות, פילוסופיה ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר גן עדן / העולם הבא - הוא ה*שקר* המפורסם ביותר - למה ומדוע?

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.