אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חכם אמיתי, מציל את האדם מלפגוע בעצמו - קטגוריה, שהיא כולה סנגוריה

חכם אמיתי, מציל את האדם מלפגוע בעצמו - קטגוריה, שהיא כולה סנגוריה

כי בעיני האנשים האכזריים באמת, ששונאים את המציאות שלנו ואומרים שהיא לא מושלמת, בעיניהם, החכם האמיתי שהוא רחמן אמיתי, בעיניהם הוא לפעמים מצטייר כאכזרי. משום, שהחכם האמיתי מראה לאדם שהוא סובל, רק בגלל שהוא משקר את עצמו. והחכם האמיתי חושף את כל השקרים של האדם. וזה לפעמים גורם לאדם להרגיש רע. והאדם הטיפש והמסכן, חושב שהחכם מתאכזר אליו.

ולא כך הוא, כי החכם האמיתי הוא רחמן אמיתי. והשטן שבתוך האדם, הוא אכזרי ביותר. והוא לוקח את המציאות שהיא מושלמת, ומשקר שהיא לא מושלמת. והכל, רק כדי לגרום לעצמו סבל ונפרדות. והאדם מתעלל בעצמו ומכה את עצמו סתם בלי סיבה, דהיינו בגלל סיבות של שקר. והאדם כל הזמן מקטרג על המציאות, ואומר שהצורה הזאת לא טובה, ושהצורה הזאת יותר טובה וכולי.

והחכם האמיתי, הוא נראה כמקטרג על הקטגור עצמו. כי החכם האמיתי הוא כולו טוב, והוא מסנגר תמיד על המציאות, והוא נראה כמקטרג על המקטרגים עצמם. משום שבכל פעם שהאדם מקטרג על המציאות ואומר שהיא רעה, החכם האמיתי מקטרג על תפישת הרע של האדם, ומכה אותה בשורשה וחושף את השקרים שלה, כדי לסנגר ולהגן על המציאות המושלמת, ובעיקר כדי להגן על האדם עצמו, מעצמו.

כי האדם מתעלל בעצמו. והשכל של החכם האמיתי, מונע מהאדם לשקר את עצמו ולהרביץ לעצמו. והאדם חושב שהחכם הוא אכזרי, שהוא מונע ממנו לפגוע בעצמו. אבל באמת, החכם מגן על האדם מהשיגעון שיש לו, שגורם לו לפגוע בעצמו.

ומצד האמת, לפגוע בעצמך זה טוב מאוד, אם אתה *באמת* רוצה את זה. כי החכם האמיתי, הוא לדוגמא פוגע בעצמו, בכך שהוא רוצה לעזור לשאר העולם. כי הוא בעצם יוצר רע, בכך שהוא אומר לעצמו שרע לשאר העולם ושצריך לשנות את המציאות, ובכך בעצם הוא פוגע בעצמו. אבל הוא, באמת רוצה את זה, בבחירה חופשית ...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי על רע, רואה את האמת, כהן אליעד, רצון, סבל ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר חכם אמיתי, מציל את האדם מלפגוע בעצמו - קטגוריה, שהיא כולה סנגוריה

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.