אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שערים חשמליים - לעשות יותר עם מה שיש

כמה מאיתנו החליפו את השער שברשותם בשער חדש, כמה מאיתנו החליפו את המנוע חשמלי שברשותם בחדש וכמה מאיתנו החליפו קרוסלה ישנה בחדשה? נא לדעת כי קיימת אפשרות לקבל החזר כספי לא מבוטל על המוצר הישן בתמורה לרכישת מוצר חדש.

שערים חשמליים הם הביטחון האישי שלנו, שערים חשמליים נועדו גם לעשות סדר בחניה אצלנו. שערים חשמליים עושים את ההפרדה בשבילנו בין הרשות הפרטית שלנו לרשות הציבורית.

התעוררות המשמעותית בתחום השערים חשמליים התחילה לפני כ 16 שנים. אז גבר הצורך ביותר ביטחון ובטיחות במגזר הציבורי כמו גם במגזר הפרטי. היום קיים ניסיון רב בקרב הוותיקים שבתחום השירות לשערים חשמליים וכשאתם מבקשים לזרוק את השער הישן ולרכוש שער חדש, אל תמהרו לעשות זאת לפני שבדקתם איזה החזר כספי תוכלו לקבל בחברה המתחרה בעבור השער הישן שלכם, ובכלל אם זו הוצאה לא מתוכננת עבורכם, ניתן לקבל דיאגנוזה לחידוש השער חשמלי שברשותכם מהחברה המתחרה.

תמיד מומלץ כמו בתחומים רבים לבצע השוואת מחירים, ואין זה אומר שתמיד כדאי להעדיף את הזול, אך חשוב שההשוואה תמיד תהיה "בין שני תפוחים" כך שאינכם יכולים לבצע השוואת מחירים בין חברה רבת עובדים לבין עצמאי שרכבו הוא גם משרדו   וכמובן שמחיריו יהיו זולים יותר אך מחר מחרתיים תעמדו חסרי אונים כשתזדקקו לשרות שלו והוא יהיה בחופשה או בהתקנה במקום מרוחק.

ניתן לומר שאפילו אין זה הוגן להשוות "one man company"  לחברה עם צוותי שירות והתקנות שזמינותם היא תמידית לרשות הלקוח וזה גם שווה כסף עבורכם הצרכנים.

אז איך עושים שימוש בשער הקיים וחוסכים כסף רב? אם מדובר בשער נגרר או בשער כנפיים קיימת אפשרות לחדש את השער הקיים, לא תמיד זה כדאי אך זה שווה בדיקה וגם כשמשדרגים שער קיים בחדש מומלץ לבדוק הוזלת מחיר ע"י השימוש ככל האפשר במשקופים קיימים כנ"ל לגבי מנועים לשערים חשמליים, ניתן לבדוק ולעשות שימוש בשלטים קיימים בפרט כשמדובר בחניה המשרתת משתמשים רבים הפותחים את השער בעזרת שלט רחוק.

ניתן לעשות שימוש באמצעי הגנה קיימים ולכל הפחות להשתמש בקווי חשמל ותקשורת קיימים.

רוצים לדעת עוד פנו למומחים שעונים לכם עשרים וארבע שעות ביממה...

 


אודות מחבר המאמר

הראל אשד,מנכ"ל שערים בע"מ מקבוצת מנופי אבי מומחה בתחום דלתות אוטומטיות, שערים חשמליים, שירות לשערים חשמליים ומחסומי חניה.

לפרטים נוספים טלפון: 03-6545000

לקריאת מאמרים נוספים של הראל אשד כנסו לבלוג של שערים (אב שער)

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.