אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שערים חשמליים, משתפרים ועושים עכשיו את השינוי

בעבר כשחשבנו על שער חשמלי, חשבנו תמיד על משרד ממשלתי, על מפעל יוקרתי או על בית של עשירים, כבר מזמן שער חשמלי הפך למצרך טבעי בסביבה שלנו.

שערים חשמליים מתקינים בכל רחבי הארץ ובעיקר במקומות צפופי אוכלוסין ובמקומות עם מצוקות חניה, בבתים פרטיים, בכניסות לחניונים תת-קרקעיים.

כבר מזמן ששערים חשמליים אינם נחלת העשירים, אינם נחלת משרדים ממשלתיים והחניונים הציבוריים. כשמדברים היום על שער חשמלי או מחסום חשמלי מדברים על עשיית סדר בחניה, מדברים על יותר ביטחון בחניונים תת-קרקעיים, מדברים על איכות חיים וכמובן על יותר בטיחות.

היום יותר מבעבר קיימת חובה להתקין את השערים חשמליים לפי כללי בטיחות בין לאומיים והכול כדי למנוע אפשרות לפגיעה בנפש וגם ברכוש. אלפי אלפים של מנועים לשערים מותקנים ברחבי הארץ, מנועים אלו הותקנו ברובם על ידי מסגרים או חובבנים וזה בסדר אך כדאי שתדעו כי רוב הסיכויים כי השער חשמלי שלכם אינו בטיחותי לכם ולעוברי אורח שחולפים בקרבת השער חשמלי.

למען הסדר הטוב כדאי שתדעו כי שער חשמלי הנע על מסילה המותקנת על מדרכה בסמיכות לגדר ביתכם מהווה סכנה בטיחותית וחשיפה לתביעה משפטית אם חס וחלילה תהיה פגיעה בנפש. גם שער חשמלי הנע בתוך שטחכם הפרטי צריך להיות בטוח לתושבי הבית וגם לעורי אורח.

הכלל העיקרי הוא שיש להתקין את כל אמצעי ההגנה ולכוון את כוח המנוע כך שלא יפגע אדם ובעיקר ילדים אשר החליטו על מעשה קונדס בעת תנועתו של השער והושיטו את ידם בצורה המסכנת אותם או נעמדו בקו תנועת השער בסגירה.  

אך חשוב שתדעו כי הכול מתחיל בשירות לשער חשמלי.

באחריותכם לפנות לחברת שערים מוכרת כדי שיבדקו ויתאימו את השער שלכם כך שלא יהווה סכנה בטיחותית לא לכם, בטח לא לילדכם ולא לבני משפחותיכם.

פניתם לחברת שערים, כדאי שתקבלו הצעת מחיר נגדית. היום השוק תחרותי ותמיד אפשר לבצע השוואת מחירים, אין זה אומר שהמחיר הזול הוא גם המומלץ. חובתכם לשכלל בהחלטתכם את המחיר, מי החברה שפניתם אליה, האם יש לה גב כלכלי והאם היא חברה שיש לה אבא ואימא  שניתן להתלונן כשאינכם שבעי רצון, האם הנציג שעימו אתם משוחחים בטלפון מרשים אתכם בידע הטכני שלו ובניסיון שצברה החברה בכמה עשורים שהיא קיימת? השמצות, חברה שמשמיצה חברה מתחרה כנראה שזה מצביע שאותה חברה מושמצת היא טובה בתחום ובכלל מניסיון של שנים בתחומים רבים, אני בדרך כלל פוסל ולא עובד עם משמיצנים, הם מייצרים אנרגיות רעות. 


אודות מחבר המאמר

הראל אשד,מנכ"ל שערים בע"מ מקבוצת מנופי אבי מומחה בתחום דלתות אוטומטיות, שערים חשמליים, שירות לשערים חשמליים ומחסומי חניה.

לפרטים נוספים טלפון: 03-6545000

לקריאת מאמרים נוספים של הראל אשד כנסו לבלוג של שערים (אב שער)

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.