אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כל מה שרציתם לדעת על רשת מוזס

רשת מוזס, אז מתי בעצם הכול התחיל, הרשת שייכת לקבוצת המסעדות של האחים ירזין. התחלה הייתה ב2003, בסניף אחד בשדרות רוטשילד ולאור ההצלחה נפתחו סניפים נוספים, בניהם גם בהרצליה פיתוח ורמת החייל. רשת מוזס, המציעה מטבח אמריקאי עשיר, הפכה את ההמבורגר למותג  באמצעות השילוב הנכון של יצרתיות וטעם. היכולת של הרשת להבין מה הקהל שלה צריך, לקלוע לטעם ולטבל את הכול בבאז תקשורתי נכון, היא שהפכה המבורגר פשוט לסיפור שכיף לספר אותו. .

זה התחיל עם המיני בורגר, מנת בר חדשה בסגנון אמריקאי, נפוצה מאוד בבתי קפה נחשבים בניורק הכוללת שלושה המבורגרים בגרסת מיני, 100 גרם כל אחד, כך שאפשר להתענג על סוגי הבורגר השונים, מבלי שנהיה חייבים לבחור. המיני בורגר של מוזס הפך ללהיט בעיקר בקרב בנות המין היפה, ואין ספק שרק רשת שמכירה את הקהל שלה, יכולה לתת מענה מדויק שכזה.

בכלל סניפי רשת מוזס ידועים ביכולתם להתאים עצמם למודל שיש לכל אחד מאיתנו בראש .צורות הבילוי ברשת מוזס הן מגוונות מאוד. יש אנשים שנהנים להגיע למוזס לאכול המבורגר ולשתות בירה על הבאר, עם חבר טוב או בדייט. יש אנשים שנהנים להביא את כל המשפחה, ויש אנשים שמרגישים שזה המקום המושלם לפגישות עסקים. רשת מוזס מתאימה את עצמה לכולם, לא רק עם התפריט העשיר והמגוון, אלא גם באווירה במקום. .

על התפריט האגדי במוזס אחראים השפים אבי קונפרטי וגלעד חן, אמני המטבח האמריקאי, כאשר אין ספק שמנת הדגל הבלתי מעורערת הינה הארט בורגר, עשוי בשר בקר, עגל וכבש בקיצוץ גס, מנה שכיכבה באולימפיידת הבשר של רשת מוזס, אולימפיידת הארט בורגר, בה התחרו הסועדים  באכילת המבורגרים בסניפים השונים של הרשת, במטרה לזכות בטיול ג'יפים בחו"ל

אין ספק כי רשת מוזס יודעת להתחדש, להפתיע ולהתאים עצמה לרוח הזמן. רואים זאת בהשקעה בתוך סניפי הרשת ובמיתוג שנעשה מחוץ לבית, בתקופה האחרונה בעיקר באמצעות האינטרנט. האתר של רשת מוזס, הפועל תחת הסיסמא "הכול עד הטעם"  מציג סטנדרט אחר בעולם המסעדנות והמזון המהיר , היות והאתר משמש כמאין סניף נוסף, המאפשר ביצוע פעולות שונות, בניהם הצטרפות למועדון חברים ועוד הפתעות.

נראה כי בשנים האחרונות הבינה רשת מוזס את כוחם של המשלוחים, והיום חלק גדול מהפעילות שלה כולל הזמנות מכל סנפי הרשת באמצעות האינטרנט,גם בעזרת גם בעזרת אתרי משלוחים שונים כדוגמת משלוחה. אין ספק כי רשת מוזס דואגת להתעדכן , להתפתח והכי חשוב, לשווק ולעניין את הקהל שלה, כך שבכל פעם שתחשבו המבורגר, תחשבו מוזס. בינתיים זה מצליח.

 


אודות מחבר המאמר

דניאל רחמים, מנהל אתר משלוחה - אתר השלוחים בגדול בישראל

רוצים לדעת יותר על מוזס

www.mishloha.co.il/r/מוזס%20רמת%20החייל

http://www.mishloha.co.il/page/מוזס

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.