אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שטן משוגע - אלוהים שטני ומשוגע - למה האדם עצמו, הוא שטן משוגע?

שטן משוגע / אלוהים שטני ומשוגע - למה האדם עצמו, הוא שטן משוגע?

מי שהוא רוצה להיות איש אמת, עליו להודות על האמת, שהפוטנציאל של המציאות הוא אין סופי, ושכמות האפשרויות שיש במציאות, היא לא מוגבלת. וזה בעצם אומר, שקיימת אפשרות אחת, שהאדם הוא החכם הגדול ביותר בעולם, אלא שהוא לא יודע זאת. אבל קיימת גם האפשרות, שהאדם הוא המשוגע הגדול ביותר בעולם, אלא שהוא לא יודע זאת.

למרות, שמי שהוא החכם הגדול ביותר בעולם, אם הוא באמת חכם כזה, הוא מוכרח לדעת שהוא חכם כזה. כי אחרת, חוכמתו אינה שלמה. ואם האדם לא יודע שהוא החכם הגדול ביותר בעולם בוודאות, הרי שהוא טיפש בוודאות. והטיפש שאינו יודע שהוא טיפש, הוא הטיפש הגדול ביותר בעולם.

והאדם, הוא טיפש. כי האדם לא מבין את המציאות. וככל שהאדם פחות מבין את המציאות, וככל שרע יותר לאדם, דהיינו פחות מבין את המציאות, זה מעיד על כך, שהאדם הוא משוגע יותר גדול. כך שהאדם הוא משוגע. וככל שהאדם יותר בטוח שהוא חכם, למרות שבאמת הוא בכלל משוגע, כך זה אומר, שהוא משוגע יותר גדול.

כי האדם הוא כ"כ משוגע, עד שנדמה לו שהוא חכם. ולמרות שיש לו הרבה סימנים, שהוא לא באמת חכם אמיתי, כי הרי את המציאות עצמה הוא לא מבין. כי אף אחד לא באמת מבין למה הוא חי? ולמה העולם קיים? ולהיכן בדיוק הוא מתקדם? וכיו"ב. כי כל תשובה שהאדם נותן, היא תשובה של שקר, כי הרי אפשר לשאול גם עליה עוד שאלות. ככה שיש לאדם הרבה סימנים, להבין שהוא משוגע. אבל הוא בוחר להתעלם מהם, ולחשוב שהוא חכם.

וכאשר האדם מתבונן על המציאות, ועל זה שרע לו, עליו לקחת בחשבון את האפשרות שהוא משוגע לגמרי, ושכל מה שהשכל שלו אומר לו, זה הכל שקר. ועל האדם להבין, שיכול להיות שהוא משוגע כ"כ גדול, עד שאפילו זה שנדמה לו שהוא קיים, גם זאת אולי רק הטעיה כלשהי, שאינה קיימת כלל. ואולי האדם הוא בשיגעון ...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד להיות אלוהים שבך על הגדרות, חוויות, שינויים, הרצאות, מאמרים ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר שטן משוגע / אלוהים שטני ומשוגע - למה האדם עצמו, הוא שטן משוגע?

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.