אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

להיות איש אמת באמת - בפנימי ולא בחיצוני - מהו ''איש אמת'' באמת?

להיות איש אמת באמת - בפנימי ולא בחיצוני - מהו "איש אמת" באמת?

כי יש כאלו, שכאשר הם חושבים להיות איש אמת, ישר רצות להם בראש כל מיני צורות, של ההתנהגות החיצונית של איש אמת. כגון לדוגמא, שאיש אמת לא אומר דבר שהוא אינו אמת וכיו"ב.

ואלו שנאחזים במחשבתם בצורה החיצונית של איש אמת, הם אנשי שקר. כי איש אמת, הוא אך ורק כאשר יש לאדם רצון אחד ויחיד, והוא להיצמד לידיעת האמת, למען ידיעת האמת. וזהו איש אמת.

כי איש אמת, הוא *לא* זה, שאינו משקר, והוא לא זה, שעושה כך או אחרת. כי זו לא המהות של איש האמת. כי כאשר האדם הוא איש אמת באמת, אז ממילא הוא לא משקר. אבל אלו רק הסימפטומים של איש האמת. אך איש האמת עצמו, הוא איש אמת, לא בגלל ההתנהגות החיצונית שלו, אלא בגלל המהות הפנימית שלו.

ולכן, מי שרוצה להיות איש אמת, עליו להבין את האמת. שלהיות איש אמת, אין פירושו להתנהג בצורה כלשהי, או לשנות משהו כלשהו. כי אלו דברים שיקרו מעצמם או שלא. אבל איש אמת אמיתי, הוא זה, שרק דבר אחד חשוב לו בחיים, וזאת, ידיעת האמת, למען ידיעת האמת.

כי מי שהאמת חשובה לו למען סיבות כלשהן, הוא איש של שקר. ומי שמתנהג כמו איש אמת, אבל האמת היא לא הדבר *היחיד* שחשוב לו, גם הוא איש של שקר. ואפילו מי שמאמין בדבר שהוא אמת, גם הוא איש של שקר, כל זמן שאין ידיעה מוחלטת של האמת.

כי האמת, היא פנימית בלבד. ולהיות איש אמת, יש לזה רק פירוש אחד, והוא, שהאדם רוצה לדעת את האמת, כדי לדעת את האמת. ועל ידי זה שהאדם הוא איש אמת באמת, למען האמת ולא למען שום דבר אחר, ועל ידי זה שכל ההתמקדות של האדם, היא *רק* בידיעת האמת למען ידיעת האמת בלבד, ולא בשום דבר אחר, על ידי זה ורק על ידי זה, האדם זוכה להתגלות של האמת האמיתית באמת.

ועוד נוסיף ונעמיק: איש אמת, הוא לא בחיצוניות ובהתנהגות שלו, אלא במהות ...

המאמר מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד להיות אלוהים שבך על ידיעה מוחלטת, סיבות, הסוד, האמת של ..., צורה חיצונית ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר להיות איש אמת באמת - בפנימי ולא בחיצוני - מהו "איש אמת" באמת?

מאת להיות אלוהים שבך + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | להיות אלוהים שבך מאמן אימון אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.