אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גננים בצפון – פתרונות יצירתיים לחסכון במים

גננים בצפון – פתרונות יצירתיים לחסכון במים

כמו בכל היבט בחיינו, לעתים הנסיבות מכתיבות את קבלת ההחלטות. כך בנושאים חברתיים, לימודים, עבודה, וגם בכל הקשור למגורים ולסביבת המחייה שלנו, בין השאר בנוגע לעיצוב הגינה הפרטית. חסכון במים הוא אחד הנושאים המדוברים בשנים האחרונות אשר יש להתחשב בו ולהתאים את החיים אליו. גננים בצפון או גנן בחיפה ולמעשה בכל רחבי הארץ, פועלים מתוך עקרון מנחה זה.

צפון הארץ הוא אזור מטופח מאוד, אשר הנוי תופס בו מקום חשוב, בעיקר לאור אסון השרפה בכרמל, אשר פגע בנוף הירוק. גננים בצפון מעצבים גינות פרטיות וציבוריות, תוך התמודדות עם תנאי השטח, האילוצים השונים, וכמובן – הטעם והסגנון של הלקוחות. העובדה כי יש לחסוך במים אינה פוגעת בפתרונות שהם מציעים, להיפך: אלמנטים יצירתיים רבים עומדים לרשותם והופכים את הגינות אשר גננים בצפון יוצרים למושלמות.

דקורציה פונקציונלית

גננים בחיפה עושים שימוש באלמנטים דקורטיבים שונים במסגרת עבודתם: מסלעות, ריצוף או חיפוי מעץ, בריכות נוי, בחירה של צמחייה מיוחדת, קירוי, ועוד. המראה שמתקבל כתוצאה מעבודת גנן בקריות הוא גינות מושלמות מבחינת הקו העיצובי שלהן, בין אם הוא מודרני, כפרי, טבעי וכ"ו. מגמות טרנדיות משפיעות על עבודתם של הגננים, כמו גם הצרכים המשתנים של הלקוח, המעוניין בגינה שתתאים לבילוי משפחתי; לאירוח; שתהווה השלמה לקו העיצובי של הבית, ועוד.

חסכון במים במסגרת עבודת גננים בחיפה, בא לידי ביטוי בבחירת צמחייה מתאימה הדורשת מעט השקייה; שימוש בדשא סינטטי; ריצוף הגינה או בשילוב של מסלעות. בנוסף לכך מספקים גנן בצפון המלצות ומידע נוסף על חסכון במים, כמו גם על טיפול מונע נגד מזיקים, מערכות השקייה ותחזוקה שוטפת אשר תותיר את הגינה פורחת וירוקה לעד.


אודות מחבר המאמר

מכתב למשתלת אודי ודורית המציעה שירותי גינון בחיפה, בצפון ובקריות.

ניתן גם לבצע הזמנת משלוחי פרחים ברחובות ופרחים בראשון לציון מחברתינו.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.