אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

באיזה סוג של דודים מומלץ להשתמש ומה ההשלכות הסביבתיות

למה דוד שמש?

דוד שמש תקין יכול לחסוך לכל משפחה כמה מאות שקלים בחודש. כן אין פה שום טעות זה מגיע לכמה מאות ואפילו יותר. כאשר הדוד וקולטי השמש שלכם תקינים אין צורך להפעיל דוד שמש בחודשי הקיץ כמעט לגמרי. לפעמים בשעות שלפני הזריחה אפשר להדליק אבל ממש לא צריך יותר מחצי שעה על מנת שיהיו לכם מים חמים למקלחת טובה,כאשר מדובר בדוד תקין.כאשר אתם משתמשים בדוד שמש אתם גם תורמים את חלקכם הקטן לסביבה. והיום שכולנו קצת יותר מודעים לסביבה ומצבה אין להקל ראש בעניין. צריכת חשמל לוקחת לנו מהמשאבים הירוקים שלנו ומזהמת את הסביבה. אל תטעו אינני מתחסד וטוען שמהיום לא נשתמש יותר בחשמל. אבל כן צריך לשים את הדברים בפרופורציה. ואם יש באפשרותינו להשתמש בדרכים חלופיות ואפילו בקלות שלא מצריכה מאתנו מאמץ כלשהו-אז ברור שעדיף דוד שמש שלא צורך חשמל מיותר.

תחזוקת דוד

למי שלא ידע אז כן יש דבר כזה שנקרה תחזוקת דוד שמש. והיום קיימות חברות שאפילו מספקות שירותים קבועים של תחזוקה. מה תורמת לנו תחזוקה? חיסכון בכסף שנובע מחימום מים מהיר יותר בשימוש בחשמל. מניעת ריקבון בתוך המערכת. המנעות מפיצוץ של הצינורות בקולטי השמש והארכת חיי הקולטים והדוד. ואם פעם ראיתם את האבנית שמצטברת לכם בקומקום-אז תדעו שמה שנמצא בתוך דוד השמש הרבה יותר גרוע. ואפילו דוד חדש בן שנה וחצי שתפתחו לניקוי- תודהמו מכמות האבן והחול שניצבר לכם בדוד.גודל הדוד ומהירות חימום המיםלפעמים אתם מגלים שאין לכם מים חמים ומזמינים איש מקצוע מומחה בנושא תיקון דודי שמש. ואז פתאום אתם מגלים שגוף החימום של הדוד שלכם לא מתאים בגודלו לגודל הדוד. ואז אתם מבינים ששלמתם כסף מיותר על חימום המים שלכם בחורף. או בקיץ במידה והקולטים גם לא היו תקינים. בנוסף להתאמת גודל גוף החימום לדוד חשוב גם לקחת דוד שמותאם למספר הנפשות שגרים בבית. מתקין מקצועי ידע להמליץ לכם בעיניין. ותשימו לב או שתשאלו את המתקין שלכם. האם יש לכם מאיץ חום.

מאיץ חום

מאיץ חום זה מתקן מפלסטיק שיושב מסביב לגוף החימום ומגביל את כמות המים שבאים במגע עם הדוד שמש שלכם. על ידי הגבלת כמות המים,המים שבתוך המאיץ מתחממים מהר יותר וכך אתם חוסכים בחשמל.

סיום התקנה

בסיום ההתקנה תדאגו שישאר לכם מספר הטלפון של המתקין בהישג יד. מאחר ובימים הראשונים אתם יכולים לגלות לעיתים נדירות כל מיני הפתעות. אפילו בהחלפת גוף חימום שלא עולה הרבה כסף. יכולה להשאר נזילה ממש קטנה שיכולה לגרום לקצר או לריקבון בחלקו החיצוני של הדוד.התקנת דודי שמש צריכה להעשות רק ע"י מתקין מקצועי.


אודות מחבר המאמר

בלו עיצוב אתרי אינטרנט בהתאמה אישית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.