אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בגדי חוף

בגדי חוף הפכו עם השנים לפריט חובה בכל מלתחה, אם זה להשלמת הופעה מעל בגדי ים או כבגד לכל דבר. קיימים מבחר בגדי חוף בשלל דגמים, סגנונות שונים וסוגי בדים. ישנם דגמים קלאסיים שמלווים אותנו מעונה לעונה וכמובן טרנדים חדשים ואופנתיים. כמו בגד הים, בחירת בגד החוף חשובה ליצירת הופעה מושכת בחוף הים, בבריכה, במסיבות חוף וכדומה. המלצתנו החמה היא להתאים את בגדי חוף למבנה הגוף ולצבעי בגדי הים שמתחתיו. פיט אין משיקה השנה מבחר גדול של בגדי החוף במראה צעיר וסקסי או נשי ויוקרתי בהדפסים תואמים לבגדי הים או בצבעים חלקים בצבעי בגדי הים.

בגדי החוף מחולקים לחמש קבוצות עיקריות:

בחירת בגדי החוף דומה לבחירת שמלת ערב, הקפידי לרכוש בגד חוף שיבליט את מעלותיך ויכסה את מגרעותיך, כך למשל בחרי בגד חוף סטרפלס אם תרצי למשוך את תשומת הלב לאזור הכתפיים, אם את מלאה באזור הבטן והמותניים, תוכלי להסוות אזור זה באמצעות שמלת חוף או טוניקה רחבה בעלת בד נשפך מאזור החזה כלפי מטה וכמובן אם אין ברשותך רגלי דוגמנית תוכלי לבחור בשמלת חוף מקסי. לאחר שבחרת בבגד החוף יש באפשרותך להוסיף אביזרים משלימים כמו כובע רחב שוליים, כפכפים תואמים ומגבת חוף.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.