אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

להוציא רעיון אל הפועל- ההתחלה

אם אתה אחד מהאנשים שהבינו את האפשרויות שהעולם מציע והחלטת להגשים רעיון למציאות. אתה נמצא על קו הזינוק. אבל איך מתחילים?

ההתחלה היא תמיד החלק הכי קשה ולכן, הכי קריטי. התחלה טובה אומרת שההמשך יישב על בסיס טוב, וסביר להניח שהפרוייקט גם יגיע אל סופו. הנה כמה טיפים כדי לאפשר לרעיון שלך לצאת אל הדרך.

סבלנות

סבלנות היא תכונה שישראלים לא מצטיינים בה, בלשון המעטה. כשיש לנו רעיון טוב, אנחנו לא יכולים לחכות כדי להוציא אותו אל הפועל ופועלים בפזיזות, בחוסר אחריות ורוב הפעמים, נכשלים לאחר תקופת זמן קצרה.

סבלנות זה אומר להקדיש זמן למחקר. לדוגמא, אם אתה רוצה לפתח חנות כדאי שתעשה סקר שוק, תבדוק מחירים, מיקומים, עלות של סחורה, של הוצאות שוטפות, פילוח שוק, תחזיות של רווח והפסד, עלות השקעה ועוד ועוד פרמטרים. ככל שתדע יותר כך תוכל להגיב טוב יותר. עובדה.

צמצום פערים

הרעיון שלך טוב, אבל, הוא לא מתאים למידותיך. חשוב להבין את היכולות שלך אך גם את המגבלות שלך. אל תחשוב מהאגו, תחשוב בצורה אובייקטיבית. מאוד יכול להיות שההשקעה ההתחלתית גדולה עליך בכמה מידות. יכול להיות שהתפעול דורש ממך זמן רב ללא הכנסה, יכול להיות שפשוט אין מצב להוציא את הרעיון אל הפועל. קורה. לכן, תמיד תחשוב על רעיון שיש ביכולתך לבצע. לא תמיד רעיונות גדולים דורשים השקעה גדולה.

שותפות

במידה ויש לך שותף, הדבר הכי חשוב הוא חלוקת תפקידים. "הוא חבר שלי מילדות," "בחיים לא רבנו," אנחנו כמו אחים," לא עובד במקרה של עסקים. לא חסר מקרים שבהם חברים הכי טובים הפכו לאויבים גדולים בעקבות שותפות בעסקים. כדי למנוע את הסיטואציה הזו כדאי לחלק סמכויות, לעגן אותן בחוזה, ולא להתערב זה בענייניו של זה.

היבטים משפטיים

נושא זה הוא חשוב מאין כמוהו. היבטים משפטיים יכולים לגרום לרעיון שלך לקרוס. זה אומר, בין היתר, עבודה מול רשות המיסים, הגנה על הרעיון שלכם, אבטחה מפני נזקים, ביטוחים למיניהם, והכוחות הפועלים בשוק. ככל שתאבטחו את עצמכם מפני תביעות משפטיות כך סביר להניח שתצליחו יותר. תרשמו הכול, שחור על גבי לבן, אל תסמכו על לחיצת יד, זה לא תופס בבית משפט.

זהו, לאחר שחקרתם, בדקתם, איבטחתם ורשמתם, אתם יכולים להתחיל לרוץ. הבסיס שהענקתם לרעיון שלכם יאפשר לו לממש את הפוטנציאל טוב יותר. בהצלחה.


אודות מחבר המאמר

GreenWeb כותבים על יחסי ציבור, פרסום, רעיונות ועוד... בקרו אותנו באתר הבית וקבלו רעיון לשיווק העסק שלכם

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.