אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קפה למשרד – המדריך השלם

 

אין סיבה להתפשר על קפה במקום העבודה כיוון שקפה איכותי הוא חלק בלתי נפרד מהיום יום. שתיית קפה היא חלק מהשגרה, בין אם מדובר בכוס קפה מפנקת במטבחון, שתיית כוס קפה כאשר מארחים לקוחות, בזמן ישיבה או לחילופין בקפיטריה של המשרד. אז למה אנו זקוקים לפינת קפה למשרד?

הפתרון המושלם של קפה למשרד

הפתרון המושלם של קפה למשרד הוא מכונות קפה. במקומות עבודה רבים ברחבי הארץ כבר נהנים ממכונות הקפה והאספרסו המציעים פתרון מושלם לצרכי שתיית קפה איכותי וטרי בעסקים ובמשרדים. בעלי משרדים, עסקים וחברות רוכשים מכונת קפה למשרד משום שצריכת הקפה היא גבוהה. רכישת מכונות קפה יכולה להיות חסכונית ומשתלמת והיא מחליפה את הקנייה החוזרת של מוצרים בודדים המיועדים להכנת כוסות קפה. היתרון החשוב ביותר ברכישת מכונות קפה למשרד הוא שמבחר הדגמים הוא גדול וניתן להתאימם לגודל המשרד ולצרכים שלו. בעלי משרד או עסק רוכשים מכונות קפה משום שהם מעוניינים להפוך את החברה שלהם למקום אטרקטיבי בעיניי לקוחות ומקום שנעים לעבוד בו שעות רבות.

פינת קפה למשרד

בעל חברה או משרד יעדיף ליצור פינת קפה שתאפשר לעובדיהם לקחת הפסקה וליהנות מכוס קפה אספרסו איכותי עם חבריהם לעבודה. עובדי החברה ייהנו ויצרו קשרים חברתיים ובהתאם לכך הישגיהם ורמת העבודה שלהם תעלה. לקוחות ואורחים של העסק או החברה שיבחינו בפינת הקפה ובה מכונות קפה יסיקו כי מדובר במקום מקצועי ומכובד, שדואג ואיכפת לו מעובדיו. השהות בפינת הקפה היא חוויה נעימה, המקום בו העובדים לוקחים כמה דקות הפסקה מהיום העמוס שלהם, שותים קפה איכותי שעשו במכונות הקפה, משוחחים על ענייני עבודה ואף חולקים דברים אישיים ולאחר מכן  חוזרים לעבוד עם אנרגיות ומוטיבציה גבוהות.

האם קפה למשרד הוא חובה? 

בכול מקום עבודה חשוב לגרום הן לעובדים והן למבקרים במקום תחושת נוחות וקבלת פנים נעימה וזאת ניתן לעשות באמצעות פינת קפה למשרד. כשיש פינת קפה במשרד ובה מכונות קפה למשרד שבעזרתן מכינים קפה טוב, טעים וטרי, העובדים וגם המבקרים יוכלו ליהנות ממנו בכול שעות היום. קפה למשרד מומלץ מאד וחובה בכול מקום עבודה. העדר פינת קפה יכול ליצור רושם של חוסר אכפתיות מצד המעביד ואי דאגה לצרכיו הבסיסיים של עובדי העסק. מומלץ להשקיע במכונות קפה על מנת ליצור רושם של קידמה, שפע ויוקרה.

פינת קפה מותאמת למקום העבודה

לכל משרד או בית עסק יש אופי משלו עם צרכים השונים זה מזה. יש מקומות עבודה שבו הצוות הוא ותיק ויש מקומות שהצוות מורכב ברובו  מצעירים. ישנם מקומות עבודה קטנים בשטחם ויש משרדים או מקומות עבודה באולם גדול, קיימים משרדים המלאים בעובדים ולקוחות כל שעות היום ויש כאלה שמלאים רק בשעות מסוימות או משרדים בהם אין מבקרים ורק מספר נמוך של עובדים. כאשר מנסים להתייחס לנושא קפה למשרד חשוב לקחת בחשבון את כל הפרמטרים על מנת להתאים את מקום שתיית הקפה למקום העבודה ולתנאים הספציפיים של העסק. חשוב מאוד שהמנהל ידע ליצור את הפינה הנעימה ביותר לעובדיו וכיוון שמציאת הפתרון הנכון והמתאים היא לא תמיד פשוטה, קיימת האפשרות להתייעץ עם מומחים בתחום כדון מעצבי פנים בכדי למצוא את הפתרון המושלם עבור המשרד.  

 


אודות מחבר המאמר

יאיר שלוי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.