אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מועדון בת מצווה: רעיונות לעיצוב מסיבות בת מצווה מיוחדות

אם אתם עומדים לחגוג בקרוב את מסיבת בת המצווה של בתכם, וודאי כבר בחרתם מועדון בת מצווה מוצלח המתאים לכל דרישותיכם וחלומותיכם. אך אם עוד יש לכם קצת זמן עד המסיבה, מדוע שלא תשקיעו עוד מעט מחשבה, ותעצבו את המסיבה לפי נושא מרכזי, כדי להעניק לה תוספת זוהר, עניין וכיף? הנה לדוגמה שני רעיונות לעיצוב מועדון לבת מצווה לפי נושא ראשי, כולל המלצות נוספות בכל נושא לגבי הארוח, החלק האמנותי ועוד.

 

מסיבת בת מצווה בסגנון כוכב נולד

 זהו רעיון שיכול לעבוד נפלא גם אם יהיו מבוגרים רבים במסיבה, משום שאנשים בכל הגילאים נהנים מצפייה בתכנית הפופולרית. הכינו למשל הזמנות בסגנון כוכב נולד: נכון, אתם לא חייבים לשלוח הזמנות מיוחדות למסיבת בת מצווה, אך זה מוסיף מגע אישי ויגרום לכל המוזמנים להתרגש קצת יותר לקראת המסיבה. ההזמנות יכולות להיות מעוצבות כמו כרטיסי כניסה להופעה. לבני המשפחה הקרובים ולחברותיה הטובות של כלת השמחה אפשר להעניק כרטיסי כניסה אל "מאחורי קלעים"- כלומר אל שולחנה של החוגגת אשר יוצב במיקום הטוב ביותר של מועדון בת מצווה שתבחרו. להזמנות הללו אפשר לצרף תגי שמות שהבנות יוכלו לענוד במהלך הערב- כך שהן ייראו וירגישו כמו נשות וי.אי.פי אמיתיות שהותרה להן כניסה אל מאחורי הקלעים של ארוע גדול. תוכלו להעמיד בכניסה "מאבטח" שיבקש מכל הנכנסים להראות את הכרטיסים שלהם. המאבטח הזה יכול להיות חבר או קרוב משפחה שיסכים לעזור, אך אולי בחרתם מועדון לבת מצווה אשר בו עובד מאבטח אמיתי, והוא יסכים לעשות זאת עבורכם? שווה לבדוק! וכמובן, אל תשכחו להוסיף לכרטיסים גם את כל הפרטים החשובים לגבי המסיבה, כמו באיזה מועדון בת מצווה היא מתקיימת, מהי שעת ההגעה וכדומה. בנוסף להזמנות המיוחדות, תוכלו לקשט מועדון בת מצווה לפי בחירתכם בהתאם לנושא- למשל על ידי בלונים בצבעי כסף וזהב, מסך אדום בכניסה למועדון שיראה כמו מסך תאטרון, עוגה בצורת מיקרופון ועוד, כיד הדמיון הטובה עליכם. כמובן ששיא הערב יהיה הופעה חגיגית של נערת הבת מצווה על הבמה, עם שיר וריקוד שהיא הכינה מראש. חשוב אם כן לוודא שאתם בוחרים מועדון לבת מצווה שיש בו במה מתאימה ושיכול לספק מיקרופון לזמרת הצעירה. גם אם כלת השמחה אינה יודעת או איננה מעוניינת לשיר, אל דאגה- היא יכולה להכין ריקוד, לאחוז בידיה מיקרופון סגור ולשיר בסגנון תזמורת בצורת על רקע פלייבק של זמרת שאהובה עליה.

מסיבת בת מצווה בסגנון עולם הקסמים או הארי פוטר

 זהו אחד הנושאים הפופולריים ביותר כיום בקרב בני הנוער הצעירים, ובואו נודה בזה- גם בקרב המבוגרים. התחילו מכך שלא תסתפקו בכניסה הרגילה של מועדון לבת מצווה- ותלו שלט גדול בכניסה למסיבה שיברך את הנכנסים במילים "ברוכים הבאים לבת מצוות הקסם של ____ (שמה של הילדה)". כך תכינו את כולם לקראת ארוע קסום. אחר כך, תוכלו לדאוג לכך שהאורחים שלכם ידעו שזהו ערב מיוחד ושהם הגיעו למקום קסום ולא אל מועדון בת מצווה רגיל- ברגע שהם יכנסו לחדר. חשבו כמה רושם יכולים לעשות שולחנות האוכל אם הם יהיו מכוסים במפות שחורות הדומות לגלימות, ועליהם מפוזרים נצנצים זהובים או קונפטי כסוף. במקום קישוטי הפרחים אשר מועדון לבת מצווה רגילה מעמיד באמצע השולחן, העמידו במרכז השולחנות פריטים הקשורים לקסמים כמו קלפי טארוט (תוכלו להדפיס אותם מהאינטרנט ולהדביק אותם על בריסטול- והם יראו אמיתיים לחלוטין!), או מגבעות שחורות של קוסם אשר מתוכן יוצאים "מקלות כישוף"- שיהיו למעשה מקלות שוקולד טעימים. 


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.