אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי עיצוב גרפי – תוכנת הפוטושופ.

בין אם אתם מעצבים גרפיים אשר עוסקים בתחום ובין אם אתם פשוט מתעניינים ורוצים להתחיל את לימודי עיצוב גרפי, תוכנת הדגל של עולם הגרפיקה היא ללא ספק תוכנת הפוטושופ.

 

מידע אודות תוכנת הפוטושופ.

 

כאמור, אחת התוכנות המוכרות והאהובות ביותר בתחום לימודי גרפיקה הינה תוכנת הפוטושופ. תוכנת הפוטושופ היא בעצם תוכנת עריכה ותוכנת עיבוד תמונות. תוכנה זו היא בעלת מספר ענק של פעולות לכל איור ותמונה ועל ידי כך היא בעצם מעניקה את האפשרות ליצור תמונות שונות בסגנון חופשי.

 

תוכנת הפוטושופ היא בעלת שליטה מלאה על כל חלקי התמונה, כלומר, בעזרת התוכנה ניתנת למשתמש האפשרות לשנות בתמונה כל דבר שרק יחפוץ, כמו למשל: צבע התמונה (במידה והיא ישנה), עיניים התמונות, אפקטים (שחור לבן, חום, תשליל, סקיצה, הבלט וכולי). למידה של תוכנה זו מהווה בעצם את תחילתו של כל מסלול לימודי גרפיקה. אדם אשר שולט באופן מלא בתוכנה יוכל ליצור עיצובים גרפיים שונים, מגוונים ומעניינים.

 

לימודי גרפיקה – בכל התחומים.

 

אם חשבתם שלימודים מסוג לימודי עיצוב גרפי מסתכמים רק באנשים אשר מעוניינים ללמוד את המקצוע, טעיתם. כיום ניתן למצוא רופאים שלומדים את תוכנת הפוטושופ בתוך לימודי עיצוב גרפי ומדוע? ובכן, תוכנת הפוטושופ מאפשרת לרופאים על ידי תמונה להצליח ולבצע שינויים שונים בגוף האדם טרם תחילת הניתוח עצמו. השינויים שהרופאים יכולים לעשות הם שינויים לפני ביצוע ניתוח קוסמטי כמו למשל: הצרת היקפיים, הגדלתו וכמובן הקטנתו של אף, החלקת עור, טשטוש קמטים וכדומה.

 

לימודי עיצוב גרפי מתאימים כמובן לא רק למעצבים גרפיים אלא גם לאנשים שמגיעים מתחום הצילום – צלמים. בלימודים מסוג לימודי העיצוב הגרפי ניתן לתקן פגמים בתמונות, ללמוד כיצד אפשר לטפל בפגמי אור, לחדד צבעים דהויים, לטפל באחידותו של הצל, לתקן קונטרסטיות בתמונה ואפילו להצליח לטפל במימדי התמונה על פי צרכיו האישיים של הלקוח.

 

רוצים להיכנס אל תוך עולם מרתק? לימודי העיצוב הגרפי הינם לימודים מעשירים, מרתקים ומאתגרים כאחד. על ידי לימודי הגרפיקה תוכלו ללמוד כיצד ליצור, לתקן ובעצם ליצור מציאות חדשה של תמונה פשוטה ולהפוך אותה לתמונה מיוחדת ומרהיבה.

�צוב הגרפי ישאב אתכם אל תוך עולם מרתק שבו שוק העבודה עצום והמשכורות גבוהות.

 


אודות מחבר המאמר

תפנית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.