אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ביטוחי חיים. זה חשוב. זה הכרחי. זה מציל נפשות!

 

כל אחד ואחת מאיתנו רואים את הזקנה וההתבגרות באופנים שונים, המשותף לכולנו זה שאנחנו חושבים עליה במושגים בלתי נתפסים וזה תמיד נראה לנו כאיזה יעד רחוק ומורחק מאיתנו אלפי שנות אור. ובכן, "חידוש קטן", החיים חולפים מאוד מהר (הרבה יותר ממה שנדמה לנו) ולצערנו הם יכולים להסתיים בכל עת בלי הכנה מוקדמת ובלי אפשרויות פרידה מהקרובים אלינו. ביטוח חיים נועד בראש ובראשונה להבטיח איכות חיים בשני המקרים.

במקרה הראשון שבו לשמחתנו הגענו לגילאי זקנה בנחת ואנו יוצאים לפנסיה ומפסיקים לעבוד. ביטוח החיים, אותה פרמיה ששילמנו ממיטב כספנו מדי חודש מאפשרת לנו להמשיך להתקיים בכבוד ובאיכות חיים ראויה ובריאה. במקרה השני, ביטוח חיים מכסה אותנו גם אם נאלץ להיפרד מהחיים מסיבת מוות כזו או אחרת, הביטוח למעשה מבטיח לקרובינו ואהובינו המשך קיום חיים בכבוד ומתוך רווחה כלכלית ולא מצוקה.

כיום, ביטוח חיים הוא ביטוח חובה בעת העמדת משכנתא מהבנקים וכן יכול להוות עבורכם ביטוח לנטילת הלוואות שונות מהבנק. בנוסף, אתם יכולים להשתמש בכספי הביטוח החודשיים לצורך אפיקי חיסכון לטווח ארוך במסגרת קרן פנסיה או קרנות גמל שונות. ביטוח חיים על כל יתרונותיו יכול לעשות עבורכם את ההבדל הקטן-גדול בין חיי רווחה כלכלית לבין מצוקה יומיומית.

איתך בכל מצב בחיים!

ביטוח חיים למקרה של מוות בלבד אינו מאפשר למבוטחים לקבל סכומי כסף בתום תקופת הביטוח במקרה שהמבוטח עדיין בין החיים. ביטוח למקרה מוות בלבד נקרא בשפה המקצועית ריסק והוא מהווה כיסוי אך ורק במקרה של מות המבוטח במהלך תקפות הביטוח.

בעל העמדת פוליסת ביטוח חיים חשוב שתבחנו מקרוב את כלל סעיפי הפוליסה ותקדישו לה תשומת לב מיוחדת, בסופו של דבר היא יכולה להציל חיים. בהעמדת פוליסת ביטוח חיים אין הגבלה על סכום הפיצויים. במידה והמבוטח נפטר במהלך תקפות הביטוח, זכאים  בן או בת זוגו, צאצאיו, או כל אדם אחר שהוא בחר בו בעת העמדת הפוליסה לקבל תגמולים חודשיים או שנתיים או חד פעמיים.. על פי חוק הביטוח, בני זוג אינם יכולים  לבטח אחד את השני  ללא הסכמתם המלאה והמשותפת ועל אותו משקל ילדים אינם יכולים לבטח או הוריהם ללא הסכמתם.

למרות עלויות דמי הניהול הגבוהות יחסית (לביטוח פנסיוני לדוגמא), ביטוח חיים הינו פוליסה בעלת יתרונות רבים המעניקה לנו שקט נפשי ושרק נהיה בריאים.


אודות מחבר המאמר

אבנר כהן, אוהב את החיים ורכיבה על סגווי בירושלים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.