אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צימרים בעין כרם - הפקת בר מצווה

 

 

למה עין כרם?

 

בלב השכונה הדרום מערבית בירושלים נמצאים צימרים. צימרים בעין כרם רחוקים מכל התעשייה אבל קרובים מספיק למרכז העיר ירושלים. בעין כרם יש קצב אחר. אומנים ובעלי מקצועות חופשיים שרצו לברוח ממרכז העיר העמוסה לעייפה אך לא לגמרי להתרחק מהעיר. לצאת לשקט והצבע אבל קרוב קרוב לעיר הבירה. לשכונת האומנים אופי משלה. הן ליהדות והן לנצרות  יש זיקה גדולה לשכונה . הנופשים בעין כרם מרגישים את האווירה מיד בהגעה לשכונה.

 

צימרים בעין כרם

 

רוצים להירגע עם בנופש עם נוף אל יער ירושלים? רוצים לא לנסוע רחוק אבל ליהנות מפרטיות מושלמת? שילוב של טבע ועיר בו זמנית. שילוב של אומנות ומציאות. צימרים בעין כרם מתאימים מאוד לזוגות שבאים לחפש קצת שקט אבל לא מעוניינים לחצות את הים בשביל השקט הזה. 

בחלק מהצימרים ישנו מקום להתכנסות והפקת אירועים קטנים באווירה שונה.ניתן לטייל בסביבה ויש את כל השירותים העירוניים קרוב.

 

הפקת בר מצווה

 

הפקת בר מצווה הוא תהליך מורכב. מצד אחד ילד מצד שני בוגר. ולכל נער יש את האופי שלו. יש כאלו שירצו אקסטרים ויש כאלו שיעדיפו מצגת והצגה בלי השתתפות שלהם . יש כאלו שמעדיפים רחבת ריקודים מלאה וגם תלוי אם באירוע באים רק המשפחה החברים או כולם יחדיו. הפקת בר מצווה יכולה להיות תהליך מרתק ומעניין. כדאי לשבת יחד עם חתן היום הולדת ולהחליט מה עושים. זו המסיבה שלו והוא צריך להיות שותף פעיל בכל תהליך הפקת בר מצווה שלו.

 

נער לא ייזום מעצמו

 

אבל לפעמים ניתן להציע לו רעיונות חדשניים שטרם חשב עליהם לבד. דוגמת הפקת בר מצווה באחד מתוך צימרים בעין כרם. פסטורליות שמדגישה את יופי האירוע. הפקת בר מצווה שונה מכל המסיבות שהחברים שלו מארגנים.

 

אם הנער מעלה רעיונות מעצמו

 

אז כדאי לבחון כל הצעה של הפקת בר מצווה. אחרי הכל זה היום שלו. ביום בר המצווה הנער שלכם גדל מילד לנער והוא מרכז העניינים וחשוב שייהנה.ושיהיה במזל טוב והרבה הצלחה. 

 

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים:

דאלאס -  שקיות ניילון כלים חד פעמיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.