אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב פנים – לבד או בעזרת מעצבים?

מטרות עיצוב פנים

ישנן שתי מטרות עיקריות בביצוע עיצוב פנים. מטרה אחת היא עיצוב פנים הבית כך שהבית יהיה נעים, נוח ואסתטי, בהתאם לרצונותיהם ולטעמם של הדיירים, והמטרה השנייה היא ניצול יעיל של כל שטח הבית, ארגון הבית באופן המאפשר לבית להכיל את כל מה שהדיירים זקוקים לו, אך מבלי שהבית ייראה צפוף מדי או עמוס מדי בצורה לא אסתטית. כמובן, שבביצוע עיצוב פנים הבית וארגון מחודש של הבית כולו אפשר לבצע גם שבירת קירות ושינוי של החלוקה הפנימית של הבית, כך שבחלוקה החדשה שטח הבית ינוצל היטב ויחד עם זאת ייראה במיטבו.

לבד או בעזרת מעצבים?

לכאורה, כל אחד יכול להיות מעצב פנים עבור הבית שלו, לעצב את הבית על פי בחירתו, לקנות ריהוט מתאים וחפצים מתאימים, ולהיעזר באנשי מקצוע לעבודות בנייה בלבד. אך למרות שקיימת אפשרות לשיטת "עשה זאת בעצמך", היתרונות לבחירת מעצבי פנים מקצועיים הם עצומים. מעצבי פנים אשר עוסקים בתחום עיצוב פנים לאורך זמן רואים את מכלול העיצוב כיחידה אחת, יש להם מבט "מלמעלה", ולכן הם יכולים להציע אפשרויות עיצוביות אשר יחסכו לכם זמן, כסף ובעיקר עצבים. לעוסקים בתחום עיצוב פנים תוכנות מחשב המאפשרות הדמיה של התוצאה הסופית של הבית לאחר עיצוב פנים, כך שתוכלו לדעת איך בסופו של דבר יראה החלום, והאם כדאי לשדרג את החלום, לקבלת חלום מוצלח הרבה יותר. באופן כללי, ליעוץ עם אנשי מקצוע יש ערך מוסף בכל תחום שהוא, וכמובן גם בתחום עיצוב פנים.

תקציב

כאשר בוחרים לבצע עיצוב פנים בבית, יש לקחת בחשבון את העלויות הנדרשות לכך ולהגדיר מראש תקציב לנושא. עיצוב פנים הנעשה באמצעות מעצב מאפשר להגדיר מראש את הסכום אשר יוקדש עבור כל פרויקט עיצוב פנים הבית, בעוד שבעבודה לבד קל יותר לאבד את הכיוון וליפול למלכודות כספיות לא מתוכננות. בכל מקרה, גם כאשר נעזרים במעצב, מומלץ להשאיר חלק מהתקציב בצד ליתר ביטחון, לשינויים והוספות של הרגע האחרון, שלא נלקחו בחשבון בתכנון הראשוני אך יש להם הרבה מה להוסיף לעיצוב הבית.

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים:

דאלאס -  שקיות ניילון כלים חד פעמיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.