אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עוגות חתונה -שימושי בצק סוכר

כל חגיגה הראויה לשמה חייבת לכלול גם עוגה, וחתונה זו חגיגה מיוחדת במינה אשר חייבת לכלול עוגה מיוחדת במינה – לא לחינם עוגות חתונה זהו ז'אנר נפרד של עוגות, בשונה מכל העוגות החגיגיות האחרות. עוגות חתונה הן בעלות מאפיינים ייחודיים עבורן, עוגות חתונה יהיו לרוב עוגות בעלות מספר קומות, בעיצוב מיוחד אשר משאיר טעם של עוד. ובהחלט נשאר טעם של עוד בבניית עוגות חתונה שהן עוגות גדולות במיוחד כך שכך האורחים יכולים ליהנות מהעוגות.

עוגות חתונה למזל ולברכה

עוגות חתונה מיועדות למזל ולברכה של הזוג הצעיר, ולכן נהוג להשקיע רבות בהכנת העוגה, כך שגם הברכה שיקבלו בני הזוג בדרכם החדשה תהיה גדולה. עוגות חתונה רבות מעוצבות באמצעות בצק סוכר, בצק סוכר זהו בצק ייחודי המאפשר יצירת דמויות, עצמים וחפצים המעוצבים בצורה מדויקת (בדומה לעיצוב בפלסטלינה), בצבעים שונים, והעיקר – בצק סוכר מיועד לאכילה, וכל מה שמעוצב באמצעות בצק סוכר מיועד לאכילה, כך שבעצם עוגות חתונה המעוצבות באמצעות בצק סוכר הן יפות, ייחודיות, וטעימות – על כל חלקיהן, וכך גם הברכה המיועדת לזוג הצעיר, תהיה ברכה גדולה הפרושה על כל תחומיי החיים.

גודל מומלץ לעוגות חתונה

גודל עוגות חתונה נקבע קודם כל על פי מספר המוזמנים לחתונה, אך זהו אינו מדד יחד. גודל עוגות חתונה משתנה בהתאם לעיצוב העוגה, לרצון החתן והכלה, ולאופן השימוש בעוגה. ישנם זוגות רבים אשר שומרים חלקים מהעוגה עד ליום הנישואים הראשון, עד להולדת הילד הבכור, או אפילו עד לחגיגות מאוחרות יותר בחיים. במידה ושומרים את עוגת החתונה לזמן ארוך יש צורך כמובן להכין עוגה גדולה יחסית אשר תהיה מיועדת לא רק בעבור אורחי החתונה אלא גם בעבור אורחי האירוע בעתיד, או שאפשר פשוט להגדיר מראש איזה חלק של העוגה יישמר למזל ולברכה גם לעתיד. כך או כך, גודל עוגות החתונה משתנה מאירוע לאירוע, כפי שהעוגה כולה מעוצבת שונה בכל חתונה, ובסופו של דבר, הן העיצוב והן גודל העוגה נתונים לבחירתם של בני הזוג.


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים:

דאלאס -  שקיות ניילון כלים חד פעמיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.