אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות לגבר ולאישה - הבדלים בין נשים לגברים

ההבדלים בין מתנות לגבר לבין מתנות לאישה אלו לא רק הבדלים בין קניית בושם לקניית קישוט להגה. מדובר בהבדל עקרוני הרבה יותר – נשים אוהבות לקבל מתנות בשביל להרגיש אהובות. מתנות לאישה אלו מתנות שנועדו קודם כל להביע תשומת לב ואהבה, ורק לאחר מכן הן בודקות האם המתנה מתאימה להן ומשמחת אותן באופן אישי.

מתנות לגבר, לעומת זאת, צריכות להיות פונקציונליות כבר מהרגע הראשון. גברים הם מטבעם רגישים פחות מהנשים, ולכן מתנות לגבר צריכות להיות בסגנון של "קצר ולעניין", כדי להפוך את מקבל המתנה למאושר.

מתנות לאישה מתאימות לכל הנשים?

בהתאמת המתנה אל מקבל המתנה, אי אפשר להסתפק במינו של מקבל המתנה כדי להחליט מה אפשר לקנות לו. והאמת היא, שלמרות שנשים הן בדרך כלל רגישות ושמחות לקבל מתנות כדי לחוש אהובות, ישנן גם נשים אשר לא ישמחו לקבל מתנה לא שימושית, ולמרות שגברים אוהבים לגשת לעניין במהירות, יש גם גברים שישמחו לקבל פרחים לקישוט ולא יותר מזה. התאמת המתנה צריכה להיות על פי אופיו של מקבל המתנה, ועל פי מידת הקשר בין הנותן למקבל, ורק במידה ולא ברור בכלל מה ישמח את מקבל המתנה, מומלץ להיצמד להגדרות היבשות של מה שנקרא מתנות לגבר או מתנות לאישה.

כמה דוגמאות להתאמה בין אנשים למתנות

פריטי לבוש הניתנים בתור מתנות לגבר או לאישה הם נפוצים למדי, אך סוג זה של מתנות מתאים רק כאשר ישנו קשר קרוב בין הנותן למקבל. אמנם אין דומה קניית פריטי הלבשה תחתונה אל קניית חולצה חגיגית, אך בכל מקרה מדובר במתנה אינטימית למדי, ולא כולם מקבלים בעין יפה מתנות אישיות מסוג זה. אז מה עוד יכול להתאים? מתנה על פי תחום העיסוק או התחביב. לדוגמא, כאשר מדובר באישה החובבת אפיה, אפשר להתאים עבורה מתנות בדוגמת מוצרים למטבח. עבור גבר אשר עוסק בספורט ניתן לרכוש ציוד ספורטיבי, וכן הלאה. בכל מקרה, במידה ויש קושי להתאים מתנה ייחודית וקולעת עבור מקבל המתנה, תמיד אפשר להיעזר במתנות הקלאסיות הנחשבות מתנות לאישה או לגבר.

 

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים:

דאלאס -  שקיות ניילון כלים חד פעמיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.