אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טלפון חכם - שימוש מרכזיות

התפתחות הטכנולוגיה

הטכנולוגיה מתפתחת בשנים האחרונות בקצב מדהים. לפני מאה שנים השימוש בטלפון קווי היה עוד בחיתוליו, והיה נחלתם של העשירים והמיוחסים בלבד, אך במאה השנים האחרונות הטכנולוגיה התפתחה בקצב מהיר, וכיום לא רק שטלפון קווי בכל בית זהו מצרך חובה בסיסי, גם טלפונים ניידים הפכו להיות מוצר חובה, מחשבים ניידים הם נפוצים עד מאד, והטכנולוגיה ממשיכה ומתפתחת.

פיתוח טלפון חכם ומרכזיות חכמות

החידושים הטכנולוגיים האחרונים אשר נעשו בתחום האלקטרוני, לפחות נכון לרגע זה, מחברים את כל ההמצאות יחד. לא עוד טלפון סלולרי ביד אחת ומחשב נייד ביד השנייה, אלא טלפון חכם המשלב אפשרויות שיחה עם פונקציות של מחשב, והכל במכשיר אחד בגודל כף היד. בדומה למכשיר טלפון חכם אשר מאפשר לבצע פעולות מתוחכמות רבות באמצעות כף יד אחת, ישנן טכנולוגיות דומות אשר מבצעות אף הן פעולות חכמות במיוחד, המתאפשרות הודות לפיתוחי הטכנולוגיה. דוגמא לטכנולוגיה ייחודית כזו אלו מרכזיות חכמות. בעבר, מרכזיות תופעלו בעזרת מענה בשר ודם אשר קישר בין המתקשר אל האיש אתו הוא רוצה לשוחח. בהמשך פותחו מרכזיות אוטומטיות המנתבות את השיחה באמצעות הקשת המספר המתאים, והפיתוח האחרון בתחום כולל מרכזיות חכמות, אשר מאפשרות בין השאר קישור גם אל מכשירים ניידים או אל מכשירים הנמצאים בחו"ל, ניהול שיחות באמצעות רשת האינטרנט, וארגון יעיל יותר של מערכת התקשורת בחברה ומחוצה לה. כאשר מדובר על חברה העוסקת בעיקר בשירות לקוחות, יכולת ניתוב השיחות באמצעות מרכזיות חכמות מאפשר להפחית את העומס על העובדים, ולבצע מעקב לגבי שעות העומס הקיים עבור כל מחלקה וכך לתגבר את העובדים בהתאם.

העתיד הטכנולוגי הצפוי

טלפון חכם זהו פיתוח טכנולוגי שעדיין נמצא בראשית דרכו. כיוון שכך, מכשיר טלפון חכם הוא עדיין אינו נחלת הכלל, ורוב האנשים עדיין יכולים לדמיין את חייהם בלעדיו, אך קרוב לוודאי שבעוד כעשור, מכשירי טלפון חכם יהיו חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו, בדיוק כפי שקרה בתחום הטלפון הקווי ובתחום הטלפון הנייד, שלא ברור לכולנו כיצד היינו יכולים להסתדר בלעדיהם פעם.

 

 


אודות מחבר המאמר

אתרים מומלצים:

דאלאס -  שקיות ניילון כלים חד פעמיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.