אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הכן ילדך לחורף

החורף מגיע וההיסטריה בעיצומה. אמהות מודאגות פותחות חלון רק כדי לראות כמה קמ"ש הרוח ולהלביש את ילדיהם הרך בשכבות בגדים בלתי נלאות. הילדים, מצידם, רק מחכים לגשם, לשלוליות ולבוץ. עד כאן הכל בסדר.

קודם כל, תירגעי.

למרות מה שאת חושבת, בישראל עונת החורף אינה נחשבת קשה במיוחד. כמות הגשמים ועוצמת הקור אינן מהגבוהות במיוחד בעולם. לכן, כמה התאמות פשוטות ויעילות יכולות להגן על ילדך היטב. לדוגמא:

בגדי ילדים

בגדי ילדים לחורף הם עסק משגשג. אבל קודם כל, בואו נפריח כמה דעות קדומות. הראשונה: קור אינו גורם למחלות. חיידקים גורמים למחלות, נגיפים או אוויר דחוס כי לא פתחו את החלון מחשש להתקררות. אם קור היה גורם למחלות חצי מאירופה הייתה נמצאת במצב מתקדם של שפעת במשך כל השנה.

השנייה: הילד חלש ולכן צריך לכסות את כולו, כולל אברי נשימה חיוניים. לא נכון. הילד צריך להתחסן ולנשום קצת אוויר קר. תתפלאו, זה טוב בשבילו, זה מחשל ומחזק יותר מאשר מחליש.

כמובן שילד, במיוחד בחורף, רגיש יותר למחלות וזאת עקב מערכת חיסונית שעוד לא הגיעה לכדי שלמות אבל כיסוי יעיל יעשה את העבודה. כובע תמיד טוב כדי לכסות את האוזניים, גם גרביים זה חשוב. שתי שכבות של חולצות אמורות לעשות את העבודה ומעיל טוב ונוח ישלים לילדכם מראה חורפי למהדרין. חשוב לתת קצת אוויר בפנים כדי שיוכל לנשום בחופשיות ובנוחות.

חנויות הבגדים מלאות בעיצובים ופתרונות לחורף שבא עלינו לטובה. המחירים בהתאם. אל תשכחו לשחרר קצת אוויר לילד, לא נורא אם הוא יקפץ קצת בשלוליות.

מנשאים

מנשאים לתינוקות תמיד מפתיעים. בדים הקשורים לצוואר, מתחברים למותן ונקשרים מאחור, כסאות נשיאה המתיישבים על הגב הצורה מושלמת או רצועות המתחברים לחזה, דרך הגב ומושיבים את התינוק בדיוק, אבל בדיוק על עצם החזה.

אבל מה עושים כשיורד גשם?

אל תדאגו, יש פתרון. שמיכה מיוחדת אותה מלבישים על המנשא תגן עליכם ועל תינוקכם מהגשם הנורא. השמיכה מרופדת היטב בפליז או בד עבה ומתאימה לכל סוגי המנשאים. חוץ מזה, קצת גשם עוד לא הרג אף אחד.

מוצרי תינוקות לחורף.

מוצרי תינוקות לחורף הם סקטור מיוחד בכל חנות. לקראת בואו מתחדשות החנויות בהמצאות החדשות ומשווקים אותם להורים המודאגים. טיטולים מיוחדים, שמיכות חורף, תיקים מיוחדים, כובעים, משחקים, מגפיים ואביזרי אמבט מיוחדים להגנה מפני הקור. ועוד ועוד..

באופן כללי, החורף הוא הזדמנות נהדרת לבלות זמן ביחד מול הטלוויזיה או במשחק משותף. כשגשום בחוץ, חם בפנים. נצלו זאת היטב כי הקיץ כבר אורב מעבר לפינה.


אודות מחבר המאמר

GreenWeb כותבים על מדבקות קיר ועל בייבי קוק . אם תרצו לקרוא על  בגדי ילדים ועוד מגוון נושאים מרתקים אתר תינוקות הוא בשבילכם.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.