אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אוטו1 השיקה אתר חדש

אוטו1 השיקה אתר חדש

 

אוטו1 השיק השבוע פורטל חדש ונוצץ שגובש מתוך הצורך בהבנת שוק הרכב העכשווי. הפורטל קם מתוך הצורך לאגד במקום אחד את מירב המידע הרלוונטי והמתאים לכל המתעניינים ברכב - מתחום ההשכרה, דרך מציאת מקורות מימון לרכב חדש ועד לתחום ביטוח רכב.

 כבר בכניסה לאתר ניתן לנווט לעבר החלונות הרצויים מבלי לחפש הרבה; הממשק באתרקל ונוח, מורה נבוכים ומאפשר גישה נוחה לכל התכנים הנחוצים. התכנים מתחלפים ומתעדכנים באופן שוטף ובכך הפורטל משאיר את הגולש מעודכן בכל הקורה בעולם השוואות מחירי רכב סביב השעון.

 

האתר נועד להעניק מענה לשאלות מתחום ביטוח רכב - מתוך המודעות למחירים גבוהים גם ביחס למדינות אחרות בעולם בתחום ביטוח רכב על כל סוגיו - פרטי, מסחרי, דו גלגלי ועוד. לאחרונה עלו בכותרות - בין אם העיתונות ובין אם בטלויזיה ובשאר אמצעי התקשורת יתרונות ההוושת המחירים לביטוח רכב - וכך באתר ישנה התייחסות לעניין הביטוח, השוואות המחירים וכיצד ניתן להוזיל את מחירי הביטוח, ממה מורכב ביטוח רכב ועוד.

 

תחום רכישת רכב מליסינג מעולם לא נראה מפותח יותר מאשר הוא היום - הפורטל ינסה לסקור ולהביא כתבות שונות בנושא רכישת רכבים מליסינג, ויענה על שאלות בתחום שמעסיקות רוכשים לא מעטים - ובעיקר צעירים שכיום נפתחות בפנים דלתות חדשות ומקלות בתחום רכישת רכב ופתרונות מימון בליסינג.

 

בנוסף, הפורל צובר מידע רלוונטי גם בתחום השכרת רכב - כתבות, מאמרים והצעות המחיר הטובות בשוק, כשהמטרה היא להביא את הגולשים למקום יחיד שנותן מענה להכול - מה לברר רגע לפני ששוכרים רכב ואיך להוזיל מחירים, לקבל הצעות מחיר להשכרת רכב באופן מידי ואף יאפשר בהמשך לגולשים לשאול שאלות "און ליין" וליצור קשר עם המומחים בתחומים שבאתר.


אודות מחבר המאמר

bf

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.