אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות מקוריות לימי הולדת

 

מתנות הן סמלים של אהבה וחיבה כלפי הקרובים לנו , הן ניתנות באירועים מיוחדים או ביום רגיל.

מתנות ליום הולדת הן המתנות השכיחות ביותר שנותנים ומקבלים כאשר אנשים חוגגים את יום הולדתם במסיבה. אל תטעו, אם אתם מוזמנים למסיבה כזאת הצפויה לסוף השבוע, אז בטוח שתהרהרו ברעיונות למתנה בזמן הנהיגה, ליד שולחן העבודה במשרד, במקלחת ובכל המקומות האפשריים בהם החשיבה שלכם עלולה להיות מוסחת לחרדות מפני התאריך הקרב. מתנות מקוריות כמעט ולא ניתנות. המתנות השכיחות יותר לבנות הן ספרים, ערכות איפור, שמלות, מסגרות לתמונות, פרחים, שוקולדים צעצועים מפוחלצים וכו. מתנות שכיחות לבנים הן עניבות, בשמים,גאדג'טים וכו'.

 

למזלנו, מספר גדול של יצרנים לוקחים חלק בשוק המתנות. חברות אלו הרוצות לשרוד את התחרות העזה בשוק העלו מגוון של רעיונות של מתנות מקוריות כדי להדהים את אלו המקבלים אותן. פריטים אישיים בהתאמה אישית הם אחת הקטגוריות הפופולריות יותר. הרעיון הרשים כל כך את הקונים שהשירות האישי נמצא בכל חנות מתנות. אתם יכולים לבחור כל מתנת יום הולדת רגילה ופשוט להוסיף לה מגע אישי על ידי חריטת מסר עליה.

 

לדוגמא, אם אתם צריכים להיות נוכחים במסיבת יום הולדת של אישה, אז אתם יכולים פשוט לקנות תכשיטים ולהתאים אותם אישית. אם אתם הולכים למסיבת יום הולדת של ילד אתם יכולים להתאים לו בצורה יצירתית עט עם ברכה קצרה. חיוני שמתנות יום הולדת יהיו מקוריות כדי שיישאו את זיכרון הזמנים הטובים שנותן המתנה והמקבל אותה בילו ביחד. אפילו יותר מזה, הרגשות שלכם לאדם אליו אתם מביאים מתנה צריכים לבוא לידי ביטוי דרך המתנה, שיראה את החשיבות שלו בחייכם. אולם, מתנות מקוריות ברובן תלויות על העדפות של המקבל אותן והתקציב של מי שנותן אותן. כמה רעיונות יוצאי דופן כוללים ווי קיר, שעוני קיר, ואזות מגנטיות, מתקן תזכורות, או פריטים דקורטיביים כמו חפצי נוי, מפות שולחן וכדומה.

 

לחלופין, אם אדם הוא תולעת ספרים, אתם יכולים לקנות לו ספר עם כריכה יפה, אם האישה היא דיות אופנה מהלכת אפשר לקנות לה שמלה. אם האדם הוא פריק של משחקי מחשב אתם יכולים לקנות לו קונסולה של משחקים. למרות שפריטים האלו אינם קרובים כלל להיות מתנות מקוריות , הם עדיין יהוו מתנות נהדרות למקבלים אותם. מתנות ליום הולדת לא חייבות להיות שונות ממתנות אחרות, אבל הן כן צריכות להיות נחשקות על ידי המקבל אותם כדי שיראה כמה אכפת לכם ממנו. ילדים קטנים ופעוטות יהיו מאושרים יותר עם צעצועים, אופניים ודברי משחק. אז אם יום ההולדת של הפרחחים הקטנים מתקרב, תנסו לרחרח אצל הוריהם איזה צעצועים הם הכי אוהבים ומהי המתנה האידאלית בשבילם.


אודות מחבר המאמר

אנימי עיצוב לפני הכל - עיצוב הבית

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.