אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

וטרינר ברמת גן – לבעלי החיים העירוניים

וטרינר ברמת גן – לבעלי החיים העירוניים

בעלי חיים רבים מתגוררים עם בעליהם בערים במרכז הארץ – עובדה המשפיעה רבות על איכות חייהם. הרעש, הדינמית, הלכלוך וחוסר המקום להתרוצץ באופן חופשי עשויים לפגום באיכות חייהם. זוהי אחת הסיבות שמומלץ להקפיד על פניה תקופתית סדירה אל וטרינר ברמת גן ובכל אזור המרכז. וטרינר ברמת גן יבצע בדיקות תקופתיות ויעניק ייעוץ אשר יוכל לשפר פלאים את סדר היום של חיות המחמד ולהאריך את חייהם.

וטרינר ברמת גן מספק שירות של חיסונים, ייעוץ בנושאים שונים, שיננית, ביצוע ניתוחים ואף ידאג לאשפוז של בעל החיים בעת הצורך. וטרינר ברמת גן יעניק שירות מקצועי וידע כיצד להרגיע את בעל החיים המפוחד או את בעליו החרד לשלומו. מרפאות וטרינריות מקצועיות פזורות בכל אזור המרכז ובעיקר ברמת גן ותל אביב בשל ריבוי בעלי החיים שמתגוררים בערים אלו וזקוקים למעקב ולטיפול וטרינרי שוטף.

טיפול סדיר או מצב חירום

אחד מהשירותים החשובים ביותר לבעלי החיים הוא וטרינר ביקורי בית באזור המרכז. ישנם מקרי חירום שבהם בעל החיים זקוק למענה מיידי אך לא יכול להגיע עד למרפאה, או שמדובר בשעת לילה מאוחרת, בחגים או בסוף השבוע. וטרינר ביקורי בית מגיע לבית הלקוח ופעמים רבות מציל בכך את חייו תוך התמודדות בהצלחה עם איבוד דם, פציעה חמורה או חנק.

הבעלים של חיות המחמד הקשובים לבריאותם ולהתנהלותם יודעים לזהות מצב חירום או בעיה כאשר הם נתקלים בה. וטרינר ביקורי בית בין אם זה וטרינר תל אביב או חיפה בכלל זה לא משנה הוא חייב להיות זמין עשרים וארבע שעות ביממה בטלפון ולעתים קרובות יכול לפתור בעיה ולהרגיע גם בדרך זאת, מבלי להגיע ישירות לבית. וטרינר ביקורי בית הוא הדרך שלנו להתייחס אל בעלי החיים בכבוד ובאהבה, באופן סדיר וגם (ובעיקר) במקרי חירום.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב לחברת מדיקל וט המעניקה שירותי וטרינר תל אביב וטיפול בכלבים למכירה שהוזנחו.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.