אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המזרח הרחוק קרוב מתמיד!

בסוף שנות ה-80 של המאה הקודמת גילו תרמילאים ישראליים את סוד קסמו של המזרח הרחוק. ארצות רחוקות ונסתרות נגלו לעיניו של התרמילאי הישראלי והפכו ליעד מבוקש בקרב צעירים רבים שחיפשו דרור וחופש במהלך טיול של אחרי הצבא. מאז, טיסות למזרח הפכו  לנחלת הכלל וכיום יוצאים מישראל מספר רב של טיסות סדירות מדי שבוע. טיסות למזרח הרחוק הפכו לפופולאריות לכל גיל ולכל קהל יעד. מה שהתחיל בטיולי תרמילאים באזורים נידחים הפך עם השנים לטיולים מאורגנים באתרי תיירות משגשגים שהתפתחו בארצות המזרח השונות.

טיסות למזרח מהוות כיום נתח משמעותי בענף התיירות היוצאת מישראל. המוני ישראלים מבקרים שוב ושוב במזרח הרחוק ומגלים בכל פעם מחדש עד כמה הוא הולך ומתקרב אל המערב. טיסות למזרח הרחוק מתקיימות באופן סדיר למספר יעדים מרכזיים,כגון: הודו, תאילנד, נפאל, סין, הונג קונג ויפן. מדינות אלו מארחות מדי שנה מספר הולך וגדל של ישראלים מכל שכבות האוכלוסייה החל מצעירים אחרי צבא, דרך קבוצות מאורגנות וועדי עובדים ועד לאנשי עסקים ש"גילו את אמריקה" דווקא בצד השני של הגלובוס.

טיסות למזרח –חוויה אתנית לכל מטרה!

אין זה משנה מה אופי מטרת הביקור או הטיול שלכם במזרח הרחוק, אתם עומדים לחוות עולם תרבותי עשיר ומגוון המתנהג לפי קודים זרים ולא מוכרים לתושבי מערב העולם. טיסות למזרח הרחוק אורכות בממוצע 12 עד 14 שעות שלאחריהן אתם נמצאים בפלנטה אחרת וקסומה. טיסות למזרח לרוב מאוישות בצעירים רבים היוצאים אל מסע החופש הגדול שלהם לאחר שחרורם מהצבא.

יתרונם הגדול של הטיולים במזרח הוא החשיפה לתרבות שונה ומאתגרת, הארמונות והמקדשים המרתקים, החוויה הרוחנית וריבוי האפשרויות העומד בפני המטיילים הצעירים. זאת, בשילוב עם פקטור חשוב נוסף - המחיה הזול. כל מה שצריך לעשות זה לחסוך קצת כסף, לארוז תרמיל, לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל – ויאללה, לנסוע להכיר עולם חדש.

טיסות למזרח הרחוק אינן מיועדות לטיסות קצרות לצרכי סוף שבוע וכדומה, אלא ידועות כטיולים ארוכי טווח הנמשכים לתקופות של שבועות, חודשים ואף יותר. טיסות למזרח מציעות חוויה רוחנית למבקרים בארצות המזרח המתוודאים להלכי הרוח המנטאליים של תושבי המקום. בעשורים האחרונים, תושבי ארצות המזרח הבינו את מודעות החוויה התיירותית שמעניקות ארצם למבקרים מהמערב וכיום תוכלו למצוא בכל אזור המוגדר כאזור תיירות,  מלונות ושירותי אירוח ברמות הגבוהות ביותר הנהוגות במערב. קסם המזרח עדיין נותר בעינו ואם לא יצא לכם לבקר בו עשו זאת בהקדם!


אודות מחבר המאמר

...

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.