אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשה באתונה - לגלות את יוון מקרוב!

מתכננים חופשה באתונה? ברוכים הבאים אל עיר הבירה של יוון העתיקה והמודרנית שנוסדה 2,000 שנה לפני הספירה. נופש באתונה משלב באופן ייחודי ויוצא דופן את העבר ואת הווה ומאפשר לכם ליהנות ממגוון עצום של אפשרויות בילוי, הנאה וטיולים ברחבי העיר המדהימה הזו. טיסות לאתונה הפכו למבוקשים בקרב תיירים ישראלים רבים מכיוון שהעיר מעניקה להם אתרי תיירות היסטוריים ועתיקים, אוכל יווני משובח, פעילות לילית מקפיצה באחת מהטברנות הרבות וכמובן אפשרות "לתת קפיצה" קטנה לאחד מהאיים השוכנים בצמידות לעיר.

נופש באתונה נחשב לסוג של חופשה זמינה ונוחה לישראלים רבים. טיסות לאתונה נפוצות לאורך כל השנה. הקרבה הגיאוגרפית לישראל והמחירים הנוחים לצרכי חופשה באתונה  הופכים את עיר הבירה של יוון ליעד תיירותי מבוקש בקרב ישראלים רבים.

ליהנות מכל העולמות

אתונה מסמלת בעיני רבים (ובצדק) את ההיסטוריה העתיקה והעשירה של יוון. בטיולים תיירותיים בעיר תוכלו ליהנות ממגוון עצום של מבנים עתיקים לאורך תקופות שונות בהיסטוריה האנושית. נופש באתונה מאפשר לכם גם ליהנות מהיצע תרבותי ומקומות בילוי רבים וטובים כמו בכל עיר בירה אחרת ברחבי העולם. נופש באתונה נחשב לבילוי משפחתי מועדף ומשפחות רבות מזמינים טיסות לאתונה לצרכי החופשה השנתית שלהן.

יציאה מהעיר אל האיים הסמוכים אליה היא חלק בלתי נפרד ממסגרת טיול באתונה. חופשה באתונה, בשל הצמידות לאיים ולחופי הים המרהיבים "קורצת" להמון צעירים להתחיל או לסיים את הטיול ביוון בתוכה. טיסות לאתונה מתקיימות באופן סדיר מישראל לאתונה ונחשפות לטיסות זולות (יחסית) המאפשרות נופש באתונה לכל מסגרת תקציב.

חופשה באתונה מציעה לכם שפע של אטרקציות לחופשה קסומה לכל מטרה. זה מתחיל בבוקר בסיורים (מודרכים או לא) באתרי ההיסטוריה הרבים שנמצאים בכל פינה בעיר. באתרים אלו תחשפו למבנים עתיקים וסיפורים מרתקים אודות המיתולוגיה היוונית והשפעתה על העולם המערב,  נופש באתונה נמשך בארוחת צהריים יוונית ומפנקת באחת מהמסעדות הרבות והמשובחות שתמצאו ברחבי העיר ואת היום אתם סוגרים במועדון שירה וריקודים (טברנה) שהוא אחד ממוקדי הבילוי הכי פופולאריים ביוון כולה. עם כאלו אפשרויות בילוי ומחירים אטרקטיביים,אין לכם למה לחכות, בררו לגבי טיסות לאתונה בזמן הקרוב וקדימה יוון!


אודות מחבר המאמר

...

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.