אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נקודות חשובות בעיצוב אתר תדמית

היסטוריה קצרה של השיווק.

התפתחות האינטרנט יצרה לא מעט מהפכות בימינו. אחת מהן קשורה לשיווק.

בעבר הרחוק שיווק היה תלוי בהתרוצצות בשווקים וברחובות בחום ובכפור תוך הכרזה בקול על המוצר. עגלות רתומות לחמורים או פרידות היו משוטטות ברחבי הכפרים ומנסות למכור כל מה שהצליחו לאסוף. בהמשך החליפו טנדרים חבוטים אתת העגלות, אבל העיקרון נשאר. שיטות אלה הצריכו זמן רב ושוטטות מרובה בלי לדעת מה יהיה בסוף היום.

המהפכה הטכנולוגית.

המהפכה הטכנולוגית של המאה שעברה שינתה גם את תפיסת העיצוב. לאט לאט הופיעו  מודעות ענק בעיתונים, תשדירי פרסומת ברדיו, מסרים גלויים וחבויים בתוכניות טלוויזיה ותשדירי פרסומת. אלה אפשרו אמנם להגיע לבתים נוספים, אבל הצריכו תקציבים ענק, והפקה ממושכת.

יתר על ,כן, אף פעם לא היה ברור לגמרי מתי ואיך להגיע לאותו קהל שבאמת התעניין במוצר. אף לא ניתן היה לדעת אם תשדיר מסוים למשל אכן יקלע לציבור אליו הוא עתיד לפנות , אלא במבחן התוצאות.

אבל היום כל זאת השתנה.

שיווק בעידן האינטרנט.

התפתחות האינטרנט שינתה כל זאת. אתר תדמיתי שמעוצב נכון מצריך השקעה נמוכה יחסית, ותכנון הולם מאפשר לכל מי שמתעניין בנושא להגיע לאתר. כך ניתן להרוג שני ציפורים במכה אחת, גם להימנע מהשקעה מרובה, וגם להגיע בדיוק לציבור שמתעניין בתחום.

זאת הסיבה מדוע החל להתפתח סוג חדש של חברה, חברת בניית אתרים  שהתמחותה הינה עיצוב אתרי-אינטרנט.

אתר תדמיתי לכל עסק.

העלות של אתר תדמיתי והיעילות כה גבוהה, עד שכמעט כל עסק יכול להרשות לעצמו לשכור חברת בניית אתרים ולבקש עיצוב אתר  תדמיתי עבורו. אתר כזה יכלול מידע בסיסי על התחום המקצועי של העסק, ועל השירותים שהוא מציע ללקוח.

עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב אתרי אינטרנט הנו היום תחום פרוץ ביותר. כמעט כל מי שלמד עיצוב אינטרנט מציע היום את שירותיו לעיצוב אתר תדמיתי. אולם לא פעם עיצוב כזה מאכזב ולוקה בחסר.

עיצוב אתר תדמיתי מצריך מיומנות רבה ושילוב בין מספר אנשי מקצוע. העיקריים שבהם הינם איש שיווק, מעצב אתרי אינטרנט, מעצב גרפי, וכותב תוכן.

1.       איש השיווק אחראי על התאמת האתר לדרישות הלקוחות. הוא בודק כיצד ניתן להשיג את ההתאמה הטובה ביותר בין העסק המסוים וציבור לקוחותיו. את זה ניתן לעשות באמצעות טכניקות של שיווק שרק מי שלמד אותן ביסודיות  יכול להפעיל נכונה.

2.       מעצב אתר אינטרנט אמון על התאמת הקריטריונים שבחר איש השיווק למערכת האינטרנט המתאימה. הוא גם צריך לבדוק את שירותי העסק ולהחליט איך להתאים אותם לאינטרנט.

3.       המעצב הגרפי קובע ומבצע איזה עיצוב יכול להתאים לעסק המסוים ולמשוך את לקוחותיו.

4.       כותב התוכן אחראי לבחור את התוכן המתאים, ולכתיבתו בצורה שתתאים לציבור הלקוחות.

אנו רואים כי אתר תדמיתי הנו עסק מורכב ביותר. רק חברת בניית אתרים מסוגלת להעסיק את מגוון אנשי המקצוע ולדאוג גם לתחזוקה שוטפת של האתר לאחר מכן.

עיצוב אתר תדמיתי הוא עניין לאנשי מקצוע רציניים.

מילות מפתח: חברת בניית-אתרים, אתר תדמיתי, עיצוב אתרי אינטרנט.

 

התפתחות האינטרנט יצרה לא מעט מהפכות בימינו. אחת מהן קשורה לשיווק.

שיווק בעידן האינטרנט.

איך משווקים בעידן החדש והתחרותי? ממש בימינו.


אודות מחבר המאמר

בלו בניית אתרים מקצועיים בהזמנה ובהתאמה אישית לעסק שלך

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.