אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מוסיקה לאירועים מיוחדת יוצרים בעזרת נבל

 

קיים כלי מיוחד אשר מופקים ממנו צלילים נפלאים הרי זנו כלי הנגינה נבל כלי נגינה זה שייך למשפחת כלי המיתר המיתרים אשר נמצאים בתוך נבל אשר הוא גם משמש בתור נבל לאירועים נמצאים בין הצוואר ותיבת הצליל בצורה אלכסונית ולא ישר כמו שיש בגיטרה כל מיתר שנמצא בנבל משמיע צלילים כמו בתווים הרגילים של כלי נגינה שונים שיש

 כלי נגינה זה משמש למטרות שונות אפשר להנעים ולשדרג את האירוע בזכות נבל לאירועים או בעזרת יצירת מוסיקה לאירועים אשר הינה מופקת מן נבל.

אם אתם רוצים לעשות אירוע שונה ומיוחד אשר אותו ייזכרו ולא יישכחו אותו אף פעם אשר אותו כולם ייזכרו ניתן לקחת מנגנת אשר היא תפיק צלילים מדהימים בעזרת ניגון על גבי נבל לאירועים אשר הינה מביאה עימה כמובן שכאשר יהיה לנו חתונה, ברית או בריתה, יום הולדת בר או בת מצווה אנו נעשה אירוע ייחודי בעזרת הבאת מישהו או מישהו אשר ינגן  על נבל ובכך ייצור מוסיקה לאירועים ייחודית אשר אותה ייזכרו עוד שנים רבות לאחר האירוע.

יש סוגים שונים של נבלע אשר בעזרתו ניתן ליצור מוסיקה לאירועים:

*נבל דוושות –לנבל הזה קיימת סידרה של שבעה דוושות אשר הם גם נקראים פדלים, בבסיסו של הנבל אשר הינם מחוברים לצוואר הנבל. בזכות הדוושה ניתן לשלוט על תו אחד בשלושה מצבים שונים של למעלה, למטה וגם באמצע ברגע שמרימים את הפדל זה גורם לכך כי המיתר המתאים יתחיל להשתחרר לכן תהיה פריטה על גבי התו אפשר לנגן חצאי טונים בזכות הורדת הדוושה.

*נבל קלטי – בנבל זה מנגנים חצאי טונים זה תלוי לפי הכיוון של המיתרים לפי הנגינה. נבל זה ברוב הפעמים אומנם זול יותר כיוון כאשר עוברים בין הסולמות בזמן שמנגנים הינו פחות גמיש לעומת נבל דוושות אך בכל זאת צליליו מדהימים.

כאשר נרצה ליצור מוסיקה לאירועים ייחודית נעשה זאת בעזרת הבאת מישהו אשר הוא יהיה זה אשר ינגן  לנו במהלך האירוע על נבל, כמובן ברגע שנחליט לקחת נבל לאירועים אנו יכולים להיות בטוחים כי כולם ייזכרו את האירוע שלנו.

 

 


אודות מחבר המאמר

מעיין זלי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.