אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מקום ליום הולדת

לא כולם יכולים לארגן יום הולדת בביתם. אתה אולי זוכר איך נראה הבית לאחר יום ההולדת האחרון של הבן שלך. הסלון היה הפוך ושרידי בלונים מפוצצים על הרצפה, שאריות פיתות עם חומוס ובמבה וכיסאות מפוזרים בכל עבר. אם היית נכנס לבית כך סתם היית וודאי קורא למשטרה. גם השנה יום ההולדת שלו מתקרב. אבל לפני שאתם מכינים את שדה הקרב אולי כדאי לבדוק אופציה נוספת: השכרת מקום ליום הולדת, כך הבית שלכם נשאר נקי והבלגן לא באחריותכם.

השכרת מקום למסיבה

אם היו מציעים לך השכרת מקום למסיבה לילד ולחברים, מקום גדול עם מיזוג אוויר וקישוטים צבעוניים, מפעיל ליום הולדת שמכינים הפתעות ופעילויות עם פרסים ושלל משחקי חברה ואתגרים והרבה כיבוד ושתייה מפנקים, לא היית מסכים? בעצם כל מה שנשאר לך זה לבחור עם ילדך רעיונות למסיבת יום הולדת ומשם המפעילים ייקחו את המושכות ויבנו לו חגיגה תוססת שתקפיץ את כולם עם שלל פעילויות. כל שישאר לך זה לצפות מהצד ולמחוא כף במקומות הנכונים. טוב נו, אולי גם להרים אותו עם הכסא כמה פעמים ועוד פעם לשנה הבאה, אבל זהו, בשאר מישהו אחר כבר מטפל, גם בניקיונות שאחרי.

מקום ליום הולדת: הבית שלכם בטוח

ישנם פעילויות שהאגרטל היקר שדודה קלרה הביאה לכם לא היה מאשר, אחת מהן היא הפעלה של להטוטנות בבית. סדנה שבה גם יוצרים כדורי ג'אגלינג אמיתיים וגם מלמדים את הילדים כיצד לתפעל אותם ולגרום להם להתעופף במקצועיות. כל אלה, אם הם נעשים בשטח פעולה גדול עם תקרה גבוהה, אז גם אם אחד מהכלים מתעופף בפתאומיות לכיוון הקיר, אז לא קרה שום אסון, המקום בנוי לכך. מה שאי אפשר לומר על הסלון המשופץ החדש שלכם.

יום כיף ליום הולדת

אם הילד שלכם רוצה משהו שונה, מסיבה שיזכור להרבה שנים וכך גם חבריו לכיתה. כדאי לכם לברר איתו על כוס לימונדה קרה, אילו רעיונות ליום הולדת מתרוצצים בראשו וכיצד הוא רואה בעיני רוחו את יום ההולדת הבא. השכרת מקום ליום הולדת עם מפעילים אשר יודעים להמציא כל מסיבה מחדש, יכולה להיות הפתרון המשמח ביותר עבורכם.

 


אודות מחבר המאמר

 

מרכז העשרה ופנאי לילדים - חוגים, קייטנות, ימי הולדת        כורזין 1 (פינת אלוף שדה) גבעתיים 072-211-55-80

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.