אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים נהדרים לבחירת שעון דופק

 

בחירת שעון דופק היא משימה דיי קשה בימינו, אבל את האמת ברגע שמבינים כמה עקרונות פשוטים זה נהיה הרבה יותר קל, בענת קניית שעון דופק הייתי ממליץ לקרוא על הסוגים השונים של פיצ'רים שכל דגם מציע ולבדוק מה באמת לכם נחוץ בשימוש עם שעון דופק, כמובן פרמטר נוסף בעת קנייה הוא המחיר, הטווח הוא בדרך כלל בין 200 ש"ח לבין 2400 ש"ח, טווח מחירים עצום ומוצר אחד – שעון דופק.

הינה כמה אפשרויות של פ'צרים שאולי יפנו אליכם כאשר אתם מחפשים שעון דופק:

 

ושוב הכל תלוי מה באמת אתם צריכים בעת אימון, הכל משתנה כשאר אתם שוחים או רצים, כאשר אם צריכים שעון דופק לשיפור צריכת החמצן שלכם או הרזיה.

יש מספר דגמים שבהם שעון דופק מותאם במיוחד לספורט מסויים, לדוגמא שעון דופק לרכיבה על אופניים.  עצם זה שיש שעון דופק שמותאם לספורט הרכיבה בדוגמא, החברה המייצרת ברוב המקרים תספק מוצרים נלווים כמו מד סיבובים לאופניים או מקלט ה-GPS המצוין בדרך כלל לטריאתלון (ריצה \ שחייה \ אופניים).

ישנם המון חברות המייצרות דגמים רבים של שעון דופק איכותי, זהו בעצם עוד מכשול שצריך לצלוח אותו בעת בחירת שעון דופק:

 

 

ברשימה הכנסתי 5 יצרני שעון דופק מעולים ובאמת אמינים, אם יציעו לך באחת מהחנויות שעון דופק מחברה שלא נמצאת ברשימה אני ממליץ לך לדחות שעון דופק זה בתוקף, חשוב מאד ללכת על מותג חזק ובמיוחד עולמי! בעת קניית שעון דופק.

זכרו הכי חשוב בעת קניית שעון דופק, להבין מה אתם צריכים, להכניס את עצמכם במסגרת תקציב מקובלת.

אין טעם לבזבז כסף על שעון דופק אם לא תצאו החוצה להתאמן! שעון דופק הוא אמצעי ולא מטרה, המטרה היא להתאמן ולראות תוצאות, שעון דופק יעזור לכם להגביר את אפקט האימון לא יותר

 


אודות מחבר המאמר

אבי כהן - מאמן אתלטיקה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.