אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פחד מפני הצלחה, פחד מהצלחה, מפחד להצליח, מטרות בחיים - מהו פחד מפני הצלחה?

פחד מפני הצלחה, פחד מהצלחה, מפחד להצליח, מטרות בחיים - מהו פחד מפני הצלחה?

ובו יתבאר, העניין של פחד מפני הצלחה, שהאדם מפחד להצליח. ויתבאר למה האדם מפחד להצליח, ואיך להתמודד עם הפחד של האדם מכך שהוא יצליח. ופחד מפני הצלחה, הוא פחד שיש לאדם בתת המודע שלו, שמא הוא יצליח להשיג את המטרות שלו. כי לכל אחד, יש בחיים מטרות כאלו ואחרות. ויש פחד מפני הצלחה, שגורם לאדם לפחד להצליח להשיג את המטרות שלו בשלמות.

והעניין הוא, כי תת המודע של האדם, רוצה שהאדם ירגיש טוב תמיד (מאושר תמיד). ולהרגיש טוב תמיד, פירושו שתמיד המציאות תהיה כרצון האדם. כי האדם מרגיש טוב, כאשר המציאות כרצונו. והאדם מרגיש רע, כאשר המציאות שונה מרצונו. והאדם רוצה להרגיש טוב ולא רע. והאדם רוצה להרגיש כמה שיותר טוב, כל הזמן. והאדם לא רוצה להרגיש רע בכלל. מה שאומר שהאדם רוצה להרגיש טוב כל הזמן. ולהרגיש טוב כל הזמן, פירושו שהמציאות תהיה כרצון האדם כל הזמן.

והנה, לכל אחד בחיים, יש מטרות כאלו ואחרות. והמטרות שיש לאדם בחיים, הם החסרונות שלו. כי המטרות שיש לאדם, הם הרצונות שלו שהוא רוצה להשיג. וכל מטרה שיש לאדם, היא חיסרון שיש לאדם. כי המטרה של האדם, היא למלא את כל החסרונות שלו, ולגרום לכך שהמציאות תשתנה ותהיה כפי מה שהוא רוצה. והאדם מציב כמטרה, לשנות את המציאות, ולגרום לה להיות כרצונו תמיד.

וכאשר האדם מצליח להשיג את המטרה שלו ולמלא את רצונו, אז הוא חווה שביעות רצון שמחה ואושר. ולכן האדם רוצה מצד אחד להצליח להשיג את הרצונות ואת המטרות שלו. כי ככל שהאדם משיג יותר את המטרות שלו, כך נוצרת התאמה גדולה יותר, בין רצונו של האדם לבין המציאות, וכך האדם מרגיש טוב יותר.

ומצד אחד, כל אדם אמור לרצות להצליח בשלמות, כמה שיותר מהר. ומהיבט מסוים, כל אחד בעולם, אמור ללכת עד הסוף אחרי כל הרצונות שלו. כי המטרה הסופית ...

המאמר מאת חיים טובים + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | חיים טובים מאמן אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי על איך להצליח בחיים, התבוננות, פילוסופיה, חופש / שחרור, מציאות ועוד ...


אודות מחבר המאמר

המאמר פחד מפני הצלחה, פחד מהצלחה, מפחד להצליח, מטרות בחיים - מהו פחד מפני הצלחה?

מאת חיים טובים + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | חיים טובים מאמן אימון אישי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.