אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לדעת מה אומרת שאיבת שומן

 

לדעת מה אומרת שאיבת שומן

שאיבת שומן היא הליך כירורגי שניתן להגדיר אותו כניתוח בכל מובן שהוא ומכיוון שהוא מוגדר כניתוח פלסטי או אסתטי רבים רואים בו כניתוח קליל שניתן לעבור וזהו. חשוב מאוד לדעת ולהכיר מה באמת אומרת אותה שאיבת שומן וכיצד ניתן להתמודד עם ההשלכות שלה. ראשית, למה צריך בכלל לעבור שאיבת שומן היום?

 

ובכן, אחת הבעיות הקשות ביותר של העשורים האחרונים היא השמנת יתר. אנשים אוכלים אוכל לא בריא, מלא בקלוריות ריקות ובשומנים ובעקבות פעילות גופנית אפסית או מועטה מדי השומנים מתחילים להצטבר בגוף ובלי ששמים לב כמעט תהליך ההשמנה כבר עובר כל יכולת להתמודד איתו בכלים של דיאטה וספורט.

 

לנתח כדי להבריא

שאיבת שומן לרבים היא בעצם ניתוח מציל חיים. לא באמת כולם יכולים לראות זאת אך אדם בעל עודף משקל כזה או אחרת נמצא בסכנת חיים אלא אם כן הוא ייפטר מכמויות השומן שיש ל בתוך הגוף. מחלות רבות יכולות לפקוד אנשים עם עודף משקל ולכן שאיבת שומן היא פעולה כירורגית הכרחית שיש לבצע במהירות רבה אצל מנתח פלסטי מקצועי.

 

אי אפשר לשכוח שמדובר עדיין בניתוח פלסטי ויש גם רבים שמבקשים ניתוח שאיבת שומן כדי שיוכלו להיפטר מכמות שומן עודף ברמה זעומה, אך עדיין מעדיפם זאת על פני פעילות גופנית או תזונה מאוזנת ובריאה. שאיבת השומן נתפסת לא מעט גם כניתוח נחמד לעיצוב ופיסול הגוף. לכן חשובה מאוד ההפרדה וההבדלה.

 

כיצד להתמודד עם ההליך הכירורגי והפסיכולוגי

-          ביום שמבינים שיש בעיה עם עודף משקל צריך לקבוע פגישה עם איש מקצוע. דיאטנית, מנתח פלסטי או רופא מומחה.

-          השאלה כיצד עוברים את הניתוח היא יחסית משום שכל אחד יכול לעבור זאת בצורה אחרת לגמרי.

-          בפן הפסיכולוגי, חייב להיות ליווי צמוד של ההליך, כולל תקופת ההחלמה, שהרי לא מדובר על ניתוחי עפעפיים פשוטים.

 

מהי תקופת ההחלמה

זוהי התקופה שבה כל מי שעבר את שאיבת השומן צריך להעביר את הטראומה שהגוף ספג. על הרופאים המנתחים לעשות את כל שביכולתם כדי למנוע כמה שיותר נזקים עתידיים, אך עדיין יש לקחת זאת בחשבון.


אודות מחבר המאמר

עפר שקרון כתיבת מאמרים מקצועיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.