אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אימון אישי – העצמה אישית בדרך להצלחה

ד"ר כרמי אומרו- מנהל מכון פתרונות.

מומחה לתקשורת בינאישית, ייעוץ זוגי, טיפול זוגי ואישי, גישור גירושין, גישור עסקי, וסכסוכים בתחום המשפחה. 0523-100-104

עולם האימון האישי או בשמו המוכר יותר לחלק מאתנו – קאוצ'ינג הולך ומתפתח בארצנו. לא פעם אנו שומעים בקרב מכרינו כי הם נעזרים בשירותי קאוצ'ינג או מאמן אישי לצרכים שונים. יש הנעזרים במאמן אישי לכושר ובונים יחד איתו את מסלול ההתעמלות שלהם, יש השוכרים את שירותיו של מאמן אישי לצורכי סיוע כלכלי בחברה או בעסק שלהם ובעזרתו ממנפים את ההצלחה של העסק, ויש גם אלו שבוחרים להסתייע בשירותי אימון אישי שיסייעו להם להסתדר בחיים הפרטיים שלהם ולהגדיר את מסלולם.

מהו אימון אישי?

רבים תוהים מהו בעצם אימון אישי? ובכן התשובה לכך פשוטה ביותר. אימון אישי הוא תהליך מעצים אשר במהלכו המתאמן עובר מסלול אימוני שמסייע לו להכיר את עצמו טוב יותר, להגדיר לעצמו את מטרותיו, להתגבר על כל המכשולים והקשיים הקיימים בדרך ויתרה מזאת – להגשים את עצמו. כאמור, ישנם שלל סוגים שונים של מסלולי אימון אישי, כאלה המתאימים לאימון אישי לכושר ולספורט, כאלה המותאמים במיוחד לעולם העסקים והקריירה ואפילו כאלה המסייעים למתאמן לעשות "סדר" בחייו האישיים ולהגשים את עצמו. למעלה מכך, ישנם עוד מגוון סוגי אימון אישי אחרים, המסייעים גם הם למתאמן להתפתח במישורי חייו כמו: אימון אישי לזוגיות, אימון אישי תעסוקתי, אימון אישי לחיים, אימון אישי למנהלים, אימון אישי לאימהות, אימון אישי משפחתי ועוד רבים אחרים. המשותף לכלל סוגי אימון אישי אלה, הוא העקרונות על פיהם מתנהל כל אימון ואימון. כל סוגי האימון האישי פועלים למען הגשמת המטרות השונות באמצעות הגשמת הפוטנציאל האישי של המתאמן, עידודו ליוויו במהלך התהליך והגעה להגשמת היעד.

למי מתאים אימון אישי?

אימון אישי מתאים לכל מי שמעוניין לעבור את תהליך האימון האישי ולהגשים את עצמו. כפי שאמרנו קודם, ישנם שלל מסלולי אימון אישי המותאמים ספציפית למטרות שונות בחיים, ולכן מי שמעוניין לשפר את איכות חיין, להגשים את עצמו בעבודה, להתפתח בקריירה ולמצות את הפוטנציאל הגלום בו, לשפר את חיי הזוגיות שלו, לשפר את חיי המשפחה שלו, לשפר את ההתנהלות החברתית שלו, להתגבר על משברים כלכליים או זוגיים, לשפר את כושר הניהול העסקי או את למנף את העסק, להיכנס למסלול הדיאטה הנכון לרדת במשקל ואף לשמור עליו ועוד ועוד. אימון אישי יכול להיערך במפגשים אישיים בין המאמן האישי למתאמן בלבד או בקבוצות אימון אישי שונות. אימון אישי לרוב יתנהל באופן אינדיבידואלי לכל מתאמן ומתאמן, כאשר המאמן האישי יתאים את עצמו ואת שיטות הטיפול הנכונות למתאמן הנוכחי ולכן, אימון אישי מתאים גם לכל קשת הגילאים. לפיכך, כל מי שמעוניין להגשים את עצמו, לצמוח ולהתפתח יכול לפנות לאימון אישי ולהגשים את עצמו בכל אחד מתחומי החיים.

קורס אימון אישי

לסיכום, קורס אימון אישי הוא תהליך אימוני שמסייע לאדם להתפתח בכל אחד מתחומי החיים, לחיות חיים טובים ומאושרים יותר, להגלות ולהעריך את עצמו, ולדעת כיצד להתמודד עם מצבים שונים בחיים ולהתגבר עליהם. אימון אישי על כל מסלוליו, מסייע למתאמן להגשים את עצמו ואת מטרותיו ואף לרכוש את הכלים להגשים מטרות נוספות בחייו.


אודות מחבר המאמר

טיפול זוגי במכון פתרונות! טיפול זוגי, גישור, ייעוץ זוגי, אימון זוגי, אימון אישי ועוד... הכנס ומצא פתרון טיפולי או מטפל עוד היום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.