אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לימודי גישור, קורס אימון אישי ומה שביניהם

רבים מאתנו מוצאים את עצמם לא פעם, משועממים בעבודה הנוכחית שלנו, או לא חווים סיפוק ממנה. לעיתים אנו חשים כי דווקא אם היינו בוחרים במסלול לימודים אחר אז באוניברסיטה, היינו יכולים לעסוק כעת במקצוע אהוב עלינו. במקרים כאלה, ניתן לפנות למסגרות המעניקות לימודים של קורסים שונים המעשירים את הידע הכללי ומעניקים ידע והתמקצעות לעסוק בנושאים אחרים מאתגרים ומלאי סיפוק. קורסים אלה מונים מספר מפגשים שבועיים ובניגוד ללימודי תואר אינם נמשכים מספר שנים. יחד עם זאת הם מעניקים הכשרה מלאה ומקצועית לעסוק בנושאים הנלמדים ולפעול בהם.

לימודי טיפול זוגי

לימודי טיפול זוגי הם אחד מתוך שלל הלימודים והקורסים האלו. לימודי טיפול זוגי נערכים במספר מפגשים מצומצם, ומשתנים בין מקומות הלימודים השונים. ככלל לימודי טיפול זוגי נמשכים בערך בסדרה של כ-20 מפגשים ובהיקף של כ-100 שעות אקדמאיות. לימודי טיפול זוגי עוסקים בעולם הזוגיות ומקנים למשתתפים את הידע הבסיסי המאפשר לטפל בזוגות ולסייע להם לשקם את מערכות היחסים שלהם ולשפר את הקשר הזוגי שלהם. כחלק מלימודים וקורסים אלה,

קורס גישור

לימודים וקורסים מאפשרים למשתתפים לרכוש הכשרה מקצועית בעזרת מספר מפגשים מצומצם וכוללים בין היתר גם את קורס הגישור. קורס גישור הינו קורס נפוץ ומוכר אשר מאושר גם במערכות המשפטיות. קורס גישור עוסק ביסודות הגישור, ומאפשר למשתתפיו לרכוש את ההשכלה הנדרשת להם על מנת לשמש כמגשרים מקצועיים. עם תום קורס הגישור המגשרים המוסמכים יכולים לעסוק כמגשרים ולסייע לפתרון מגוון סכסוכים כמו: סכסוכי שכנים או סכסוכים משפחתיים, סכסוכים בעקבות מחלוקות עסקיות וכמובן גישור במטרה להקל ולעיתים למנוע את תהליכי הגירושים.

קורס אימון אישי

קורס אימון אישי הוא אחד מתוך שלל מסלולי לימודים וקורסים והם פופולאריים ביותר. היות וענף האימון האישי צובר תאוצה בשנים האחרונות בארצנו, ובעולם בכלל, רבים בוחרים לרכוש את השכלה זו שניתנת ללמידה בקלות באמצעות לימודים וקורסים אלה. קורס אימון אישי מכשיר את משתתפיהם להיות מאמנים אישיים המוכשרים לסייע לאנשים שונים להתפתח בשלל מישורי החיים, לצמוח בנושאים שונים, למצות את הפוטנציאל שבהם ולהגשים את מטרותיהם ואת שאיפותיהם.

קורס ייעוץ זוגי

כמו כן, לימודים וקורסים מכילים גם את קורס הייעוץ הזוגי. קורס ייעוץ זוגי הינו קורס המונה בדרך כלל 31 מפגשים שבועיים, ומתבצע לרוב בהיקף של 172 שעות אקדמאיות. קורס ייעוץ זוגי עוסק ביכולת לקדם את המערכות הזוגיות ולהתמודד עם קשיים ומשברים זוגיים. בסיום קורס ייעוץ זוגי המשתתפים יקבלו תעודת הסמכה לייעוץ זוגי ובחלק ממוסדות הלימודים והקורסים הם גם יקבלו סיוע, ליווי ופיקוח גם עם תום הקורס על ידי גורמים מקצועיים.

קורסים - לסיכום

לימודים וקורסים המאפשרים לימודי ייעוץ זוגי, קורס אימון אישי, לימודי קורס גישור, לימודי טיפול זוגי נוסף על שאר מסלולי הלימוד והקורסים השונים, הם לימודים וקורסים הנפרשים על תקופה קצרה, הם לימודים וקורסים מתומצתים וממוקדים אשר מעניקים הכשרה מקצועית מעולה במינימום שעות לימוד ובמקסימום הנאה.


אודות מחבר המאמר

טיפול זוגי במכון פתרונות! טיפול זוגי, גישור, ייעוץ זוגי, אימון זוגי, אימון אישי ועוד... הכנס ומצא פתרון טיפולי או מטפל עוד היום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.