אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סיכונים בניתוח הגדלת חזה

סיכונים בניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה, כמו כל ניתוח מתיחת פנים או אחר, טומן בחובו גם סיכונים. מאמר זה יקל עלייך להבין את הסיכונים בכדי שתוכלי להחליט בצורה האופטימאלית האם הינך מוכנה ורוצה לעבור ניתוח הגדלת חזה:

1.      הרדמה כללית- הרדמה כללית היא סכנה כללית. יש מצבים שבהם לא מתעוררים. הרדמה היא תהליך מורכב ולא בכדי יש רופא מיוחד להרדמה. ככל שאת צעירה ובריאה, הסיכון יורד, אבל דעי שהוא תמיד קיים.

2.      דימום פנימי- דימום פנימי נוצר מפגיעה בנימים וורידים שעוברים בשדיים. על-פי רוב, הדימומים קצרי מועד, והדם נספג בגוף ויוצא ממנו כפסולת. דימום פנימי נראה כסימן כחול על העור ואם הוא איננו עובר יהיה צורך בניתוח מחדש.

3.      דלקות- שתל הסיליקון זר לגוף, ובדרך כלל, כמו לכל גוף זר, נשלחות כדוריות דם לבנות "לטפל" בו. התוצאה היא דלקת. הדלקת יכולה לגרום לחום, כאבים והתנפחות של האזור. הטיפול הוא אנטיביוטי לרוב ולעיתים רחוקות יש צורך לנקז את הדלקת.

4.      נפיחות וכאבים- לאחר ניתוח הגדלת חזה אזור השדיים נפוח ורגיש למגע. הכאבים יכולים להיות כל הזמן, ללא קשר למגע או תנוחה, במשך השבועיים הראשונים. הטיפול הוא באמצעות כדורים לשיכוך כאבים ועיסויים ידניים שהרופא ידריך אותך כיצד לבצע אותם.

5.      תוצאה לא רצויה- מיד לאחר ניתוח הגדלת חזה, כמו בניתוח מתיחת פנים או ניתוחי עפעפיים, התוצאה לא משקפת את המציאות שצפויה לך. השדיים גדולים מדי ומורמים מדי. לוקח להם בין חודשיים לשלוש להצטמצם לגודל החדש במראה טבעי. יחד עם זאת, את יכולה למצוא לאחר חודשיים-שלוש שהשדיים שלך עדיין קטנים מדי לטעמך, וכך לא תקבלי את התוצאה החברתית והאישית הרצויה. באותה המידה, את עלולה למצוא אותם גדולים מידי, וכך "לזכות" בהמון תשומת לב ומאוחר יותר לסבול מכאבי גב.

6.      צלקות בולטות מידי- צלקת בחלק התחתון של כל שד יהיה בכל מקרה לאחר הגדלת חזה. השאלה היא רק עד כמה הוא יהיה מודגש. לצלקת צבע כהה יותר מצבע העור ומרקם שמנוני יותר. החלמת התפרים תלויה באיכות תפירתם ובסוג עורך. אם יש לך ניסיון עם צלקות, תדעי בעצמך מה סיכויי ההחלמה של התפרים והמראה שיתקבל לאחר חודשיים-שלושה.


אודות מחבר המאמר

עפר שקרון כתיבת מאמרים מקצועיים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.