אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניסית פעם טיפול של מריה באן ?

קליניקה לטיפולי יופי ואסטתיקה לנשים בלבד בהנהלת באן מריה הנמצאת בראשון לציון מרכז.חווייה בלתי נשכחת,לאישה שיודעת להתפנק באמת...

מלצות! אם את מתגוררת ומחפשת קוסמטיקאית במרכז הארץ, בררי בין חברותיך. זכרי שההמלצות הכי טובות הן התוצאות הנראות.

•     קוסמטיקאית  טובה במרכז הארץ מבצעת טיפולים הבאים:טיפולי פנים לכל סוגי העור,פדיקור ומניקור רפואי ( גם לחולי סכרת),הסרת שיער עם שעווה,רפלקסולוגיה,ג'ל לק לציפורן טבעית (לחיזוק ציפורן טבעית) לא בניית ציפורניים,אמבט פרפין לפינוק מושלם.

•  המחירים עבור שירותיה של קוסמטיקאית במרכז הארץ משתנים בין המטפלות והשיטות השונות, בקשי מחירון טיפולים לפני התחלת הטיפולים

•  מה סוג העור שלך? אם את לא יודעת בדיוק מה סוג העור שלך או אם עור פניך בעייתי -תבואי לייעוץ או לבדיקה מעמיקה יותר בסלון.

•  כימיה - אין מה לעשות, את צריכה להרגיש נינוחה עם האדם שנוגע לך בפנים. כימיה בינך לבין הקוסמטיקאית היא חשובה מאוד.

מתי פונים אל קוסמטיקאית במרכז ?

עור פנים רגיל ולא בעייתי יכול להסתפק בקוסמטיקאית רגילה, אבל אם לעור שלך בעיות מורכבות יותר, רצוי שתשקלי להתייעץ עם קוסמטיקאית במרכז לקוסמטיקה  כגון Maria Ban-Face &Foot Center. בקליניקה של מריה באן תוכלי לקבל  טיפולים הבאים:

טיפולי פנים לכל סוגי העור,פדיקור ומניקור רפואי,שעווה לכל חלקי הגוף,עיצוב גבות,רפלקסולוגיה,ציפוי ג'ל לציפורן טבעית,עיסוי כרכפת עם שמנים ארומטיים וכו'

את סלון Maria Ban-Face &Foot Center בראשון לציון מנהלת מריה באן, קוסמטיקאית במרכז המתמחה בטיפולי פנים מתקדמים, בוגרת קורס לקוסמטיקה באיב סנטר ברחובות ומעניקה טיפולי פנים מקצועיים בשילוב טכניקות הרגעה כגון מסאז' ורפלקסולוגיה. טיפול מידי מריה באן בסלון יופי Maria Ban-Face &Foot Center, כמו זה שמריה באן מציעה, מבטיח שיטות חדשניות ובטוחות ותוצאות זוהרות.

טיפול של מריה יעניק לך, ידע ומקצועיות שאין שני לה ויאפשר לך להראות ולהרגיש הכי טוב שאפשר בזמן קצר.

 

מריה באן תשמח לארח אותך בקלינקה  שלה ברחוב הירשפלד 21 ראשון לציון .

 

טיפול של מריה כולל יעוץ אישי ומקצועי ללא התחייבות.

 

לבירורים וקביעת תורים:054-6381463 מריה


אודות מחבר המאמר

מריה באן-קוסמטיקאית מדופלמת/פדיקוריסטית רפואית/רפלקסולוגית מוסמכת
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.