אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הבדל בין החלקה יפנית להחלקה ברזילאית

 

הבדל בין החלקה יפנית להחלקה ברזילאית ?!

1) החלקה יפנית  משנה את מבנה השערה (מקורזל/מתולתל/גלי) והופכת אותה לחלקה בתהליך כימי מורכב המשנה את הקשרים הגופרתיים בתוך לב השערה.

החלקה ברזילאית  משנה זמנית את מבנה השערה מבחוץכלומר החומר הכימי אינו פותח את לב הערה אלא מצפה אותה מבחוץ בשכבת קראטין אשר משקמת את השערה אבל אינה מחליקה אותה לזמן ארוך וברוב המקרים השערה לא משתנה כלל.

2) החלקה יפנית "יוקו סיסטם " מחליקה את השערה 100% !!! רכות מסויימת תתקבל אם הגעת למספרה עם שיער בריא ללא גוונים,צבעים מבהירים.החלקה ברזילאית מחליקה את השערה  50%  - 10%  ומשקמת אותה 100%  - 50%  לאורך זמן קצר שנע בין  חודש לחצי שנה תלוי בכמות חפיפות,טיב שמפו/מרכך/מסכה ובפעולות הכימיות שהשערה תעבור.כל פעולה לאחר החלקה ברזילאית מורידה את החומר !3) החלקה יפנית ניתנת לביצוע על שיער טבעי,מקורזל מתולתל,גלי,על שיער צבוע ולא על שיער מובהר,שיער עם גוונים בהירים,או שיער הרוס !החלקה ברזילאית רצוי לעשות על שיער הרוס,יבש,שיער עם גוונים ,שיער מובהר,החלקות יפניות לא מוצלחות,ושיער שעבר תהליכים כימיים חזקים.החלקה ברזילאית תופסת על שיער דק גלי ולא על שיער טבעי מתולתל מקורזל ונפוח !

מדוע מעצבי שיער ימליצו על החלקה ברזילאית ולא יפנית ?!

1) מכיוון שזמן העבודה של החלקה יפנית הוא ארוך בין  4-7 שעות וההחלקה הברזילאית נמוך בין  1-3 שעות.הרי זמן של מעצב שיער הוא יקר !תהליך החלקה יפנית מסובך דורש המון אחריות ומקצועיות,החלקה ברזילאית את יכולה לעשות בכל מספרה ואינה דורשת נסיון מיוחד ממעצב השיער!2) עלות חומר החלקה יפנית מקורית יקר לעומת החלקה ברזילאית !3) בהחלקה ברזילאית תדירות החידוש היא בכל השיער החומר יורד באופן שווה מכל השיער! כך שמשתלם למעצב השיער שתגיעי בתדירות מהירה.

בהחלקה יפנית  אם מעצב השיער ישר איתך ותדירות חידוש שורשים הוא מהיר (פחות מחצי שנה) הוא לא ימליץ לך לעשות ! ככה שאם  תגיעי לחידוש בין  6-12 חודשים ולפעמים גם יותר זה ישתלם לך בהחלקה יפנית לא עוברים על ההחלקה הקודמת אלא על שורשים בלבד !4) בהחלקה ברזילאית היסטוריית החומרים המסוכנים שאמורים לשמר אותה בתוך השיער יוחלפו בשם אחר,היבואנים/יצרנים יכניסו את החומרים המסוכנים בלי ידיעת מעצב השיער, וישנו את השם המסחרי שלו . וכמו שרפי גינת אמר "אל תאמינו אם אומרים לכם אצלנו אין חומרים מסוכנים ,החומר מאושר ,תבדקו את החומר באתר משרד הבריאות !

 


אודות מחבר המאמר


באתר SCISSORS החלקה יפנית ותוספות שיער תוכלו למצוא חדשות ,מאמרים ומידע על החלקות מתקדמות משקמות שיער,  החלקה יפנית מבית  YUKO SYSTEM , תוספת שיער בשיטה חדשה ביותר  , שיטות הארכה בשיער טבעי,מילוי שיער דליל לנשים, עיצוב ואומנות השיער המותאמת לאישיות ולדרך החיים.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.