אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדבקות קיר לחדר הילדים

 

בטיחות מירבית צריכה להיות העדיפות העליונה של הורים ושל מעצבי פנים מקצועיים, כשמתכננים את  המתנה היפה למשפחה,עיצוב חדר התינוקות וחדר הילדים. פדגוגים ופסיכולוגים, גננות והורים מנוסים – כולם יודעים היטב , כיצד נשיג יישום של מתנת הביטחון של ילדינו בחדרם. המפתח הוא לשים את עצמנו במקומם. אנו צריכים לראות את כל המצוי בחדר בעודנו זוחלים "על ארבע",ולהתבונן בכול , במדבקות הקיר וברהיטים בגובה העיניים של הקטנטנים. מה שנוח לשימוש בשבילנו, יכול להיות מאיים לתינוק שלנו.

אתם רוצים לבחור את עיצוב המתנה , להדביק את מדבקות הקיר המיוחדות על קירות החדר שעיצבתם,אתם רוצים למצוא את המדבקות , שיתרמו לצמיחה בריאה ומאושרת. איך נדע לבחור מתנות עיצוב מתוך ההיצע העצום של נושאים לחדר הילדים, איך ידעו ההורים היוצאים למבצע המקסים והמהנה של הדבקת מדבקות קיר מקוריות , מהו הנושא המועדף על המשפחה הגדלה? איך נחליט , מהו הסגנון ההולם ביותר את ציפיותינו מקישוט חדרו של התינוק? איך נדע, מהו מגוון הצבעים ,שינעים את ימי המשחק  בחדר?

מתנות של תמונות לקיר עלולות ליפול, תמונות בולטות או בובות תלויות לקישוט עלולות להפחיד את הקטנים. הפיתרון המוצלח הוא שימוש במדבקות קיר. מדבקה לקיר אינה בולטת לחלל החדר, ואינה מכבידה על החלל. קל ופשוט להדביק את המדבקות לקירות. מתנה של עשה זאת בעצמך. המדבקות ניתנות להסרה, בלי להשאיר סימן על הקיר. הילדים יכולים לגעת במדבקה וללטף את הדמות, המדבקות נוחות לניקוי במטלית לחה.

מדבקות לקיר של דגים במגוון צבעים יוסיפו לחדר ההחתלה או לחדר המבטיה של הילדים אווירה של משחק וקלילות. ניתן להשתמש במדבקות כדי להסתיר פגמים בקיר, במראה או אפילו באריחים.

הדבקת מדבקות קיר כל כך פשוטות ואינן מצריכות ידע או ניסיון קודם. במילים אחרות, אתם לא צריכים להיות מעצבי פנים מנוסים או שיפוצניקים כדי להדביק על הקירות מדבקות קיר.  הדבקתם ולא אהבתם? תוכלו להסיר את המדבקות ולהדביק אותן במקום אחר או בצורה אחרת.הכי חשוב: תהנו מהתהליך ותנו לדימיונכם חופש לעצב כל קיר במדבקה ממגוון מדבקות הקיר המיוחדות.


אודות מחבר המאמר

מדבקות קיר הם הפתרון הנכון לעיצוב פנים הבית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.