אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עבודה חוקית בחו"ל - ריקרוט

עבודה חוקית בחו"ל.

מזה שנים שצעירי ישראל נוסעים לעבוד בחו"ל, התופעה רק מתחזקת וכיום ניתן למצוא עבודה בחו"ל מסודרת עם אישורי עבודה עוד מהארץ.עד לפני כמה שנים כ95% מצעירי ישראל היו נוסעים לעבוד בחו"ל באופן בלתי חוקי ופחות מסודר. כיום עבודה חוקית תופסת תאוצה ויותר חברות מצאו פתרונות לעניין החוקיות בארצות היעד לעובדים הישראלים.

לידיעה כללית נאמר שלבעלי דרכון ישראלי כיום לא ניתן לעבוד חוקי בכל מקום, למשל עבודה בארה"ב או עבודה באירופה הינם אפשרויות שרק בעלי דרכון מקומי או גרין קארד מאפשריםהזדמנויות של עבודה חוקית. לעומת זאת כיום לבעלי דרכון ישראלי ניתן למצא עבודה חוקית ביעדים שונים כמו עבודה בקנדה, עבודה בדרום אפריקה ולאלו שיש נסיון מוכח במכירות בחו"ל ניתן לעבוד באופן חוקי על ספינות נופש. עבודה בספינות נופש מתאימה רק לבעלי נסיון קודם בלבד וזו נחשבת האפשרות הכי חדשה שקיימת היום.

עבודה חוקית בקנדה מתאפשרת באזורים מסויימים ולא בכל קנדה, חברות אשר פועלות באזור אלברטה ובריטיש קולומביה מקבלות מהממשלה הקצאות לאשרות LMO אשר מונפקות מישראל טרם הנסיעה. חשוב לציין שאישור העבודה מחייב את העובד לעבוד בחברה ספציפית ולעיתים גם באזור ספציפי וכמובן כשעובדים באופן חוקי משלמים מיסים, האישור עולה כסף ויהיה בתוקף בשלב ראשון לתקופה של כחצי שנה עם אפשרות להאריך לשנתיים. ניתן אף להיכנס לתהליך תושבות והתאזרחות.בכניסה לקנדה נצהיר בפני קצין ההגירה שהגענו לעבוד ונציג בפניו את כל המסמכים הרלוונטיים.

עבודה חוקית בדרום אפריקה מתאפשרת רק לחברות אשר יש להם וותק מסויים, האישור מחייב את העובד לחברה ספציפית ויהיה בתוקף לבין 3 חודשים ל5 שנים. המועמד יצוייד במסמכים הרלוונטים ובכניסה לדרום אפריקה יצהיר שהגיע לעבוד בחברה. האישור עולה כ1500$ וכמובן שיהיה עלינו לשלם מיסים.

עבודה בספינות נופש לבעלי נסיון מוכח במכירת מוצרי ים המלח הינה אופציה חדשה. חשוב לציין שזה שונה מעגלות בקניונים ויוקרתי בערך בשמונה רמות. על כל ספינה יש עמדה אחת ובכל עמדה שני עובדים בלבד, חיים במלון 7 כוככבים הכל כלול וחוזה עבודה מסודר נחתם טרם עלייה לספינה, הקופות יציבות כל השנה ואין צורך לחכות לכריסמס. אישורי עבודה מיוחדים מונפקים עבור המועמד מהארץ ומגיעים לעלוית של כ1000$.איכות האנשים תיהיה מהגבוהה שיש, וזוהי האפשרות היחידה שבאמת מאפשרת שילוב של טיול ועבודה.

קיימות עוד מספר אפשרויות של עבודה חוקית. כמובן שלבעלי דרכון זר ניתן לעבוד באירופה ובאוסטרליה ועוד באופן חוקי. גם במקסיקו ניתן לעבוד חוקי (אבל חשוב לוודא אצל מי נעבוד כי כוחות השוק השולטים שם אינם בשליטה)

פרטים נוספים ניתן למצא ברשת ועל מנת לוודא שהאישור המוצע לך אמיתי כדאי להתייעץ או לעבור דרך משרד השמה כמו ריקרוט ולא לצאת להרפתקאות.

 


אודות מחבר המאמר

יהודה אלמוג, ריקרוט, מרכז גיוס ארצי לעבודה בחו"ל לעבוד בחו"ל בראש שקט, כי ההצלחה שלך זה המוניטין שלנוwww.Receruit.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.