אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בדיקות רכב לקראת טרייד אין

 

 

החלטתם לבצע עסקת טרייד אין לרכב שלכם? כל הכבוד. תזכו ביתרונות רבים ובחוויית קניית רכב, נוחה במיוחד. יחד עם זאת, יש בדיקות שכדאי לערוך לרכב שאתם מוכרים ולרכב שאתם קונים מסוכנות הטרייד אין לפני שתהיו בטוחים שבחרתם נכון.

מאמר זה יפרט בפניכם את הבדיקות לרכב לקראת טרייד אין:

1.      לרכב שאתם מוכרים

א.      תבדקו מה מחיר המחירון שלו. יש מחירונים יקרים (לוי יצחק לדוגמא) ויש מחירונים זולים (האתר של יד 2). לרוב, סוכנויות הטרייד אין משחקות בין המחירונים: על מכוניות למכירה רבות, מציעים הצעת קנייה על פי המחירון הזול ומוכרים על פי המחירון היקר.

לכן, לפני שאתם ניגשים לסוכנויות טרייד אין, תעשו שיעורי בית.

ב.      אין צורך בשיפוצים ובחוות דעתך ממוסך. זה לא תפקידכם ורוב הסיכויים שאם תשקיעו בשיפוץ הרכב לפני המכירה שלו לא תקבלו העלאה משמעותית בהצעה מהסוכנות.

2.      לרכב שאתם קונים

א.      קבלו ייעוץ לגבי סוג הרכב שכדאי לכם- אתם יודעים מה תנאי החיים שלכם: כמה אתם נוסעים בפועל, כמה נפשות תסיעו בממוצע, האם אתם זקוקים לתא מטען גדול וכדומה... בידקו האם קיימת אופציית מימון רכב בחברה.

סוכנויות של טרייד אין יעמידו לשרותכם נציגי מכירה שייעצו לכם על הדגמים המומלצים עבורכם. אתם אולי מכירים דגם אחד או שתיים שהמליצו לכם, אבל אינכם יודעים מה יתאים לתנאי החיים שלכם במידה הטובה ביותר.

ב.      קראו את ההיסטוריה של הרכב- סוכנויות טרייד אין אמורות להתחייב בפני הלקוח על שקיפות מלאה למצב הרכב. זה אומר שאתם יכולים לקרוא את כל מה שעבר על הרכב שאתם חושבים לקנות: קילומטראז', תאונות וטיפולים שהוא עבר. המידע הזה אמין ומדויק.

ג.       קחו את הרכב לבדיקה עצמאית- זכותכם המלאה לבחור מוסך שאתם מכירים את מנהליו וסומכים על עובדיו שיבדקו עבורכם את הרכב שאתם מתכננים לקנות. תוכלו לקבל ממנהל המוסך גם הצעת מחיר ריאלית ואובייקטיבית וכך להשוות את הפערים בסכומים.

לסוכנויות טרייד אין נטייה לשפץ את המראה החיצוני של הרכבים עד שתתבלבלו ותחשבו שאתם קונים רכב חדש: מנקים אותו היטב, מחליפים פלסטיקים ומנורות ועוטפים את המושבים בניילונים. אל תיפלו בפח. בדקו היטב לפני קניית רכב אשר בו אתם מעונינים.


אודות מחבר המאמר

סייט אפ

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.