אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אתר חינם או במילים אחרות בנה אתר בעצמך ללא ידע מוקדם

כולנו יודעים שהעסק שלנו צריך אתר אינטרנט. ואנחנו יודעים שאתר אינטרנט יגדיל לנו את החשיפה בפני לקוחות חדשים,ויגדיל את מעגל הפניות לעסק שלנו. אך הטכנו-פוביה עוצרת אותנו.

אז למה אין לכל עסק אתר?

ישנם הרבה עסקים ללא אתר מהרבה סיבות אבל הסיבה העיקרית היא כסף. אבל מה שהרבה כנראה לא יודעים זה שהיום אפשר לקבל אתר חינם או אתר בשיטת בנה אתר בעצמך,ללא עלות כספית או בעלות של ממש כמה שקלים בודדים בחודש.

ורבים ממכם ישאלו בנה אתר בעצמך? עכשיו ללמוד בניית אתרים? לא בשבילי. אז זהו שהיום לא צריך ללמוד בניית אתרים או כל טכנולוגיה אחרת בשביל שיהיה לכם אתר חינם.

קודם כל צריך לדעת שיש דבר כזה שנקרא טכנו-פוביה. מה זה אתם שואלים? זה פחד מטכנולוגיות חדשות,הפחד ממחשב ושימוש במוצרים טכנולוגים חדשים. המאפיין של "המחלה" הזאת הוא הפחד שלא נותן לנו אפילו להתקרב למוצר טכנולוגי חדש.

ולאחר שהתקרבנו למוצר חדש אנחנו פתאום מגלים שסתאם פחדתי. אל תשכחו שתמיד כדאי לנסות דברים חדשים במיוחד דברים שאיו בהם שום סיכון אמיתי. ותסכימו איתי שכאשר אתם יושבים מול מחשב,אין שום סיכון אמיתי,ושום דבר נורא לא יכול בעצם לקרות לכם,מישיבה מול מחשב.

טוב אז נמשיך עם אתר חינם לעסק שלכם.

יש כמה סוגי אתרים חינם ופה נדבר על שניים מהם. הראשון הוא קבלת אתר חינם לגמרי. נכנסים לאתר אינטרנט ובשלושה צעדים קלים מקבלים אתר. הצעד הראשון הוא הרשמה לאתר שמספק לכם אתר חינם. הצעד השני זה לבחור אתר חינם מתוך הרבה אתרים שכבר נבנו. והצעד השלישי אתם מאשרים את הבחירה והאתר שלכם כבר באויר כלומר אנשים כבר יכולים להכנס לאתר שלכם.

באתרים האלה לא תשלמו כלום וגם לא יהיו לכם פרסומות באתר,לעומת הסוג השני שתיכף נדבר עליו. מה שכן לאחר חודש ימים תשלמו מספר שקלים בודדים. על מערכת ניהול תוכן מתקדמת ועל איחסון האתר. כשאני אומר כמה שקלים בודדים אני מתכוון לבין 35 ש"ח עד 90 ש"ח בדרך כלל. תלוי בגודל האתר שתבחרו ובנפח האיחסון.

בנה אתר בעצמך השיטה השנייה.

בשיטה השנייה של אתרים חינם, החברה שנותנת לכם את האתר שמה בו פירסומות. ואז אותה החברה לא מפסידה דבר ואת העלות של האתר הם מקבלים בעצם מהמפרסם באתר שלכם. שיטה זאת פחות מומלצת לעסקים,מאחר ולא הייתם רוצים לפרסם מתחרה שלכם באתר העיסקי שלכם. אבל במידה והאתר שלכם נפתח לא למטרות עסקיות בהחלט שווה להשתמש בשיטה הזו של בניית אתר חינם.

והכי נכון לעשות זה לבחור חברת בניית אתרים שיעזרו לכם בשעת הצורך.

חברה שמתמחה גם אם צריך בנושאים אחרים כגון: עיצוב אתרי אינטרנט ,קידום אתרים ועוד...

 


אודות מחבר המאמר

Bloo הקמת אתרי אינטרנט – רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.