אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מה עושים כשלא מצליחים לפתוח את הרכב?

לא פעם יצא לכולנו שניגשנו אל הרכב וכאשר לחצנו על השלט על מנת לפתוח אותו נוכחנו לדעת כי השלט לא עובד. לחיצה מספר פעמים לעיתים עוזרת אך לפעמים נדרש להחליף את הבטריה. כמובן, שלא תמיד הפתרון הוא כה פשוט ולעיתים מדובר בבעיה יותר מורכבת אשר מצריכה תיקון או החלפה של השלט אצל מנעולן.

 

למה לשכפל שלט?

ישנן מספר סיבות אפשריות שבגללן השלט של הרכב מפסיק לעבוד כגון בטריות חלשות, השלט נרטב או בא במגע עם חומר שמזיק לו, השלט ישן והכפתורים לא לגמרי שמישים ויעילים. במקרים בהם השלט לא עובד מאיזושהי סיבה, כדאי מאוד שיהיה ברשותנו שלט רזרבי על מנת שלא נמצא את עצמנו עומדים מחוץ לאוטו חסרי אונים וללא כל דרך לפתור את הבעיה. שכפול שלט לרכב יכול להיעשות ביתר קלות על ידי מנעולן אשר מומחה בתחום מנעולי הרכב ולו המכשור המתאים לביצוע השכפול.

 

בחירת מנעולן לשכפול שלט הרכב

שכפול שלט הרכב הינו פעולה אשר נחשבת כלא מורכבת אך ורק בידיים של מנעולן מקצועי אשר משתמש במכשור מתאים ומתקדם. כאשר אתם מעוניינים לשכפל את שלט הרכב, גשו למנעולן עליו ביררתם לפני כן ווידאתם כי אכן הוא בעל ניסיון בתחום שכפול השלטים לרכב. מלאכת השכפול חייבת להתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע כמו מנעולנים אשר בקיאים בשיטות בהן ניתן לבצע את השכפול הקיימות כיום בשוק. מנעולן אשר בקיא בתחום מנעולי הרכב יידע לבצע את הקידוד הנכון של השלטים וישכפל את השלט המתאים עבור האוטו שלכם. אל תחכו לרגע בו תצאו מהעבודה או מפגישה בדרככם הביתה ותמצאו את עצמכם נעולים מחוץ לרכב. השקיעו בין 150-300 שקלים עבור שלט רזרבי לאוטו, אותו תניחו במקום בטוח בבית ותוכלו להיות רגועים כי אתם מכוסים מכל הבחינות.

 

תיקון השלט במקום

לרבים מאיתנו לא תהיה האפשרות להגיע אל מנעולן על מנת שיוכל לתקן את השלט שלנו או לחילופין ליצור אחד חדש. ישנם לא מעט פורצי מנעולים אשר מציעים שירות של הגעה למקום בו אתם תקועים עם הרכב ויבצעו את התיקון במקום. בנוסף, אף יעניקו לכם אחריות בדרך כלל למשך שנה עבור השלט החדש לרכב.


אודות מחבר המאמר

שרון חי-מתן, מומחה ליצירת נוכחות בעולם הסלולר והאינטרנט. מתמקד בשיווק עסקים באמצעות הטלפונים הסלולריים, בניית אתרי אינטרנט מותאמים לסלולר וכן בניית אסטרטגיה המותאמת לשיווק באינטרנט הסלולרי. מקים מועדוני לקוחות לעסקים באמצעות SMS.

הידעת - 97% מהודעות ה- SMS שנשלחות בעולם נקראות מייד!!! תחשבו מה ניתן לעשות עם כאלה הודעות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.