אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רכישת דוד שמש כרומגן

נמאס לשבת ולחכות למים חמים? חשבת להעזר בחום השמש? אם נשבר לך מהמצב הקיים ואתה חושב בקול רם איך זה סביר שאחרי היום החם הזה המים באמבטיה קפואים כמו קרח. עצרו! ישנה דרך פשוטה, חסכונית וחכמה - ניצול חומה של השמש על ידי התקנת דוד שמש בבית.דוד חשמל מחיר - כי הגיע הזמן לחסוך באהרגיההצבתו של דוד שמש מקטינה באופן ניכר את ההוצאות שלכם על חשמל בשנה בבית ואפילו בבריכות. זוהי דרך מצויינת לנצל את מזג האוויר החם לצורך הרתחת המים במקום שימוש בגופי חימום חשמליים או שיטות אחרות המשתמשות בכמויות עצומות של אנרגיה.מעבר של כלל האוכלוסיה לשימוש בדוד שמש לא רק יוביל לירידה בהוצאות אלא גם לחסכון בשימוש בארנגיה. בדרך זו אנחנו מביאים להפחתה בכמויות הצריכה והזיהום ומונעים שחיקה של מקורות האנרגיה.דוד חשמל כרומגן כל הפרטים החמיםאיך זה פועל? איפה מציבים את זה? איפה זה פותח? כל מה שרציתם לדעת על דודי שמש.במדינת ישראל יש חוק על פיו יש צורך לעשות הכנה והתקנה של דוד שמש בבניינים החל משנות ה-80 (מלבד רבי קומות שאין בהם די מקום לכך). על ידי חיוב זה חוסכים בישראל כארבעה אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.פיתוח הדוד כשם שאנו מכירים אותו הוא ישראלי. אכן גאווה ישראלית!את הדוד ממקמים על גג הבניין לרוב, או על פני שטח פתוח אחר שניתן לקבל בהם חשיפה מתמדת לשמש. את גוף הדוד מעמידים כך שהקולטים פונים לדרום.דוד השמש בנוי ממיכל בצורת גליל, המכיל מים, שמחובר באמצעות צינור לקולטים. בתוך הקולטים מורכבים מערך של צינורות מים במסגרת מלבנית ממתכת.מסגרות הקולטים הסולאריים תוכננה באופן כזה שהצלע החיצונית עשויה זכוכית שקופה ואילו יתר הפאות צבועות בשחור, וזאת על מנת לכלוא את הקרניים של השמש. זו בדיוק הסיבה שחשוב מאוד לבדוק מעת לעת שהצד המופנה לשמש נקי מפסולת.רכישת דוד מהסוג הנידון מומלץ לבית פרטי ואפילו במכוני כושר במדינות בהן מתאפשר להפיק תועלת מהמשאב הזמין של אנרגיית קרני החמה.זקוקים למידע נוסף על דוד חשמל 80 ליטר? קולטים שזה בחינם? לעולם נקי יותר, כנסו עוד היום לאתר האינטרנט http://www.enos56hjlm.org.il/ בו תקבלו פרטים נוספים ממיטב נותני השירות.

אודות מחבר המאמר

זקוקים למידע נוסף על דוד חשמל 80 ליטר? קולטים שזה בחינם? לעולם נקי יותר, כנסו עוד היום לאתר האינטרנט http://www.enos56hjlm.org.il/ בו תקבלו פרטים נוספים ממיטב נותני השירות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.