אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רכבים לפירוק – מתי נפטרים מהישנים?

ישנם המון אנשים בארץ (ובטח גם בעולם) שיש להם סנטימנטים למכוניות שלהם, מעיין קרבה אנושית למכונית אשר ליוותה אותם למשך פרק זמן לא קצר, השאלה היא – מתי הזמן להיפטר ממנה לתמיד?

אנחנו כל הזמן רואים על הכביש מכוניות רבות אשר גם בחלום או יותר נכון בסיוט הכי גדול שלנו לא היינו חושבים על לנסוע במכונית שכזו, בתור אנשים נורמלים היינו מתקשרים ישירות לסוכנות רכבים לפירוק ומחכים לקבורה הראויה לה. בעקבות כך שאנשים היום לא תמיד יכולים להרשות לעצמם מכונית חדשה אז מעדיפים הם להישאר עם הישנה, אבל ישנם כמה פקטורים, פרמטרים אשר לא יכולים לתת לנו להשאיר את המכונית, גם חוקית וגם אישית.

מכונית ישנה – הוצאה גדולה יותר משל רכב חדש

כיום, להחזיק רכב חדש אכן עולה תקציב גבוה ואולי אפילו לא מורשה באמת לכל אחד אבל עניין הרכב הישן חייב להיפסק ולא בגלל עניין הראות, אלא דווקא בגלל הבטיחות! כאשר רכב ישן נמצא על הכביש – הסיכויים שרכב שכזה ייעצר או חס וחלילה ייקלע לתאונה גדול יותר מכל שאר הרכבים. למרות שגם ברכבים חדשים ישנן תקלות אבל לא סתם ישנם סוכניות רבות של רכבים לפירוק, מהסיבה הפשוטה, לקחת את הברזל והמתכת ולתרום למשהו אחר בטכנולוגיה ו/או ברכבים חדשים. 

עם כל האהבה שלנו לרכב ישן, הוא עולה בהתאם לבקשת ליבנו האמיתית. לקחת אותו למוסך בכל פעם מחדש שהוא עושה רעשים (כמצופה מרכב ישן) אנחנו משלמים הון תועפות, מעבר לזה – אפילו דלק כבר לא חסכוני ברכב שכזה וההוצאות גדלות עם הימים. במכוניות ישנות לפי החוק יש לבצע רישון רכב (טסט) כל חצי שנה לעומת רכבים חדשים יותר אשר יכולים לחדש בכל שנה עגולה מהרגע שנקנתה. אנחנו לא רוצים לבזבז כספים מיותרים לפעמים בשביל רכב חדש אבל גם לשמר רכב ישן יכול לעלות לנו פי כמה וכמה. 

אפשר להגיד וכמעט להיות בטוחים שנושא רכבים לפירוק לפעמים זו הדרך היחידה שלנו להיפטר מהרכב כי לא ממש ישנם כאלו שרוצים לקנות את הרכב מאותן סיבות שאנחנו רוצים למכור. לפעמים כשמדובר ברכבים ישנים אבל מיוחדים אז ישנם אספנים אבל כל עוד הרכב ישן בצורה רגילה ושגרתית, אל תסכנו את עצמכם, קראו לסוכנות פירוק רכבים ותתפטרו מהנזק הכספי הזה ואולי אפילו תרוויחו כמה שקלים על שווי המתכת עצמה בעזרת קניית ברזל, זה יכול להיות בין 500 ולבין 1500 שקלים.  


אודות מחבר המאמר

VPR, חברת בנייה וקידום אתרים בגוגל. VPR תמיד צעד אחד קדימה בכל הקשור לתחומים כמו קידום אתרים אורגני וממומן, בניית אתרים ועיצוב אתרים ייחודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.