אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים קוסמטיקאית?

בעולם הצרכני של היום אנו נוהגות לבחור בקפידה כל בעל מקצוע טרם שכירת שירותיו. ניתן בקלות לערוך סקרי שוק בלחיצת כפתור ולוודא כי אנו יוצאות נשכרות מהשירות ומקבלות תמורה הוגנת לכספנו. אחד מבעלי המקצוע המחייבים אותנו לתת את הדעת טרם שכירת שירותיו הנו בחירת קוסמטיקאית, שהרי אנחנו מפקירות בידיה את הדבר היקר ביותר שיש לנו ושאותו לא ניתן להחליף - הגוף שלנו. ההבדל בין שכירת קוסמטיקאית איכותית לבין קוסמטיקאית בינונית הולך להתבטא בהופעה החיצונית שלנו, ובחירה פזיזה עלולה להותיר נזקים וצלקות שיישארו לאורך זמן או אף להותיר חותם לתמיד.

בחירת קוסמטיקאית, אפוא, הנה חשובה לא פחות מבחירת קבלן, עורך דין או מטפלת, ולכן כדאי לשקול בקפידה את האפשרויות הקיימות טרם קבלת החלטה. על אילו דברים, אם כן, צריך לתת את הדעת?

קוסמטיקאית, כמו כל בעל מקצוע אחר, זקוקה ללימודים אקדמיים ולהכשרה מקצועית בכדי לספק שירות איכותי, לכן אל תסתפקו בפחות מדיפלומה ממוסד מוכר ובעל שם. אם קוסמטיקאית טוענת כי רכשה את השכלתה באופן עצמאי, או התמחתה בתחום אצל מכרים - אמורה להידלק נורה אדומה. אל תסתפקו רק בדיפלומות ובתעודות, נסו לאתר לקוחות קבועים השוכרים את שירותיה - ובקשו המלצות וחוות דעת.

קוסמטיקאית מקצועית לא תסתפק בשימוש בחומרים פחותים מהטוב ביותר שיש לשוק להציע. לאיכות החומרים ולסביבת המכון חשיבות אדירה לתוצאה הסופית, אם איתרתן כתמי לחות או אבק במכון הקוסמטיקה אל תחשבו פעמיים וחפשו מכון אחר. זכרו כי החומרים והכלים הללו עתידים לגעת בגופכן, ואתן עלולות לחוש על בשרכן חומרים ירודים או היגיינה לוקה בחסר. אם מכון הקוסמטיקה או הסרת שיער מנסה לחסוך בהוצאות על חשבון איכות החומרים, כנראה שאינו איכותי ומקצועי מספיק עבור עורכן וגופכן.

קיבלתן המלצות מלקוחות מרוצות, הקוסמטיקאית מתהדרת בחמש דיפלומות והמכון מצוחצח כמו בית מרקחת? בזמן הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאית החדשה כדאי לבחון מספר סוגיות בכדי להחליט האם לחזור ולפקוד את המכון. אחת הסוגיות שכדאי לתת עליהן את הדעת היא סוגיית אורך הטיפול. בחנו כמה זמן מקדישה עבורכם הקוסמטיקאית, בעיקר אם מדובר בטיפול הדורש ריכוז והשקעה כמו עיצוב גבות או טיפול פנים. אם הטיפול קצר וזריז - הוא כנראה פחות שווה את המחיר, כאשר אתן שוהות אצל קוסמטיקאית אתן רוצות להרגיש שניתן לכן כל הזמן וההשקעה שבעולם. משקל לא פחות יש לתת לאווירה בזמן הטיפול, שהרי בלתי אפשרי להירגע בסביבה לחוצה ואווירה רועשת. ביקור במכון קוסמטי הנו חוויה מפנקת, וסביר שתרצנה להרגיש כמו נסיכות בזמן הטיפול.

לסיכום, אל תזלזלו בשכירת שירותי קוסמטיקאית. עליכן להקנות לה תשומת לב לא פחותה מאשר שכירת שירותיו של כל בעל מקצוע אחר. זכרו כי אתן מפקידות בידיה את אחד מהדברים היקרים לכל אישה - ההופעה החיצונית.


אודות מחבר המאמר

חיטוב הגוף

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.