אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניהול משברים - כל גרף יורד יכול לחזור לעלות

אם יש משהו שעסקים רבים למדו במשך השנים זה שעניין ההכנסות לא תמיד יציב ולא תמיד קשור לעסק עצמו, כי גם כאשר עסק עומד ומשגשג לו, צצות בעיות ששום מנכ'ל לפעמים לא מסתדר עמן.

חברות רבות אשר קמו להן בתור 'הדבר הבא' בתחום שלהן מרגישות לפעמים את הצורך להכניס לעסק ייעוץ אסטרטגי או ייעוץ עסקי כל שהוא אשר יביא דעה וייעוץ אובייקטיבי למצב העסק, מעיין עין שלישית אשר יכולה לתת חוות דעת על העסק מהצד ומטרות איך להציב את העסק מבין העשירייה הפותחת של התחום שלהם. גם בכנסת למדו שכאשר ישנן בעיות שלא היו צפויות מראש (כמו בעסקים) אז יש להכנס תותחי ניהול משברים או ייעוץ אסטרטגי אשר יכולים לתת יציבות חזרה למקום בו היו מלכתחילה.

ניהול משברים - הבנת צרכים ולפיתרון מושלם!

לנהל משבר זה לא רק עניין של ייעוץ בלבד, זה עניין שלם של ביקורת המצב, דו'ח מצב עדכני בשטח, החל מתחילתה של הבעיה ועד לרגע בה היא מסתכמת. אין לתת קלות ראש כאשר מדובר בעסק או אפילו בשרי כנסת אשר נמצאים בבעיה, אמנם שרים הם אנשים אינטלגנטים וגם המנכ'לים למינייהם שיצרו לעצמם עסק מצליח אבל עדיין, ישנם דברים שרואים רק מבחוץ או יותר מזה, רואים רק בצורה נכונה.

בתחום קשרי ממשל אפשר לראות קהל של לוביסטים אשר עוזרים ונותנים ייעוץ אסטרטגי נכון לכלל השרים בממשלה, אחרי הכל שרים לפעמים צריכים צי שלם של עזרה רק בשביל לצאת ממשהו שעוד לא קרה אפילו, לצאת ממשהו שעלול להיות משבר, רגע לפני אותם רגעים של ניהול משברים. ברגע שנותנים ייעוץ והכוונה בצורה מקצועית – ניהול משברים לא מופיע כלל ואף לא מוצע כרעיון לעולם מעתה. ייעוץ אסטרטגי גם יכול להגיע בצורה קלה יותר, מעיין הכוונה נכונה למקום בו הרוח נושבת בשביל לא לכוון בטעות למקומות שלא יעזרו לעולם לעסק.

גם עסקים מצליחים קוראים לחברות ייעוץ עסקי רק בשביל לכוון את העסק למקום הנכון ולראות מנקודת ראייה נכונה ואובייקטיבית יותר באם העסק כלל מכוון למה שרצו או שמא ישנה בעיה בכיוון, ייעוץ אסטרטגי אשר מציג את העסק על מפת דרכים ולתת את השלטים אשר יביאו לעסק את ה'אוצר'.


אודות מחבר המאמר

VPR, חברת בנייה וקידום אתרים בגוגל. בניית אתרים לעסקים בראיית חברת קידום אתרים מקצועית.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.