אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טבעות אירוסין – לעצב את העתיד

בכל יום מחדש אנחנו רואים זוגות רבים מציעים אחד לשני את האושר לעתיד הרחוק ולוקחים את הצעד הזה שנקרא נישואין. להתחתן זה מדהים והרבה זוגות (יותר הנשים) יעידו ויגידו שהדבר היפה ביותר בהתחלה זו ההתרגשות מהאירוע ובצורה שבוחרים טבעות אירוסין אחד לשנייה. 

להתחתן זה מדהים ולבחור טבעות אירוסין זה מושלם להרבה זוגות, למרות שישנם זוגות רבים אשר מתלבטים ו/או כאלה שצריכים לקנות מראש עוד לפני ההצעה (כמו ברוב המקרים). בוחרים מקום ולפי זה מתייעצים ובוחרים טבעות אירוסין אחד לשנייה לעתיד הרחוק יחד עם טבעות נישואין חדשות. ההבדל בין שני סוגי הטבעות אינו רחוק כל כך, לשנייהן אותן המשמעויות כמעט אבל לבחור ולקנות זה קצת יותר מורכב במיוחד שטבעות נישואין מקלות על רעיון כי אי אפשר לקנות טבעות נישואין לאישה עם יהלום, חייבת הטבעת להיות פשוטה ככל האפשר.

טבעות אירוסין – איך בוחרים וקונים?

הרבה יעידו שאכן קניית טבעת הנישואין הייתה קלה אבל לעומת זאת ישנה הקנייה של טבעות אירוסין, ואת זה צריך לדעת לקנות במיוחד שמדובר לרוב ברגע הגדול של ההצעה. אותה הצעה שמחליטה ובוחרת לנו את העתיד. בחירת הטבעת לא אמורה להיות קשה אבל לפעמים לא מקלה כל כך במיוחד שאופנה וגברים זה לא דבר שתמיד הולך יד ביד.

איך מקלים על הבחירה?

בתור התחלה 'משאילים' טבעת כזו או אחרת ממגירת התכשיטים של האישה על מנת לדעת את גודל האצבע, יותר מכך – גברים ש'היו שם' יגידו שזה גם עזר להם להבין את אופי התכשיטים של האישה לעתיד, האם היא אוהבת זהב? או שמא מעדיפה ללכת זהב לבן? (צבע כסף), האם האישה מעדיפה תכשיטים 'בומבסטיים' או שמא תכשיטים עדינים ו'בלתי נראים'. הרעיון הוא לדעת לקנות לה את היהלום הנוצץ בגודל של שאר התכשיטים שלה.

איפה קונים טבעות אירוסין?

כאשר אנחנו מחפשים אנחנו יכולים לראות חנויות רבות של טבעות אירוסין ונישואין, לבחור אחת מהן לא תמיד קל, הרעיון הטוב ביותר לדעתנו? בחירת יצרני היהלומים, מה שאז היה פסול, היום אפשר ללכת לאחד מיצרני היהלומים המקוריים ולקנות דרכם, אחרי הכל הם התחנה הישירה שמגיע היהלום עצמו.


אודות מחבר המאמר

VPR, חברת בנייה וקידום אתרים בגוגל. VPR תמיד צעד אחד קדימה בכל הקשור לתחומים כמו קידום אתרים אורגני וממומן, בניית אתרים ועיצוב אתרים ייחודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.