אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נגה – עומד בתנאי התקן ויכול לקבל תו ירוק מטעם מכון התקנים

בהתאם למגמה הירוקה השוטפת את העולם, הוציא מכון התקנים הישראלי כבר ב-2005 תו תקן ירוק שמטרתו להציב סטנדרטים סביבתיים בענף הבנייה והנדל"ן. עמידה בתו התקן הזה מעידה הן על איכות המבנה והן על ההקפדה של החברה המקימה את הפרויקט להימנע מזיהום ופגיעה בטבע במהלך הבנייה.

 

תו התקן עודכן באחרונה ואושר על ידי ועדה מיוחדת שדנה בשינויים. נכון להיום מדובר על תקן וולונטרי, שעדיין אינו מחייב, אך מציב סטנדרטים חדשים לבנייה בארץ. העדכון שאושר מתייחס לסוגיות ספציפיות בבניה המודרנית, עליהן יש להקפיד כדי לעמוד בדרישות התקן. 

 

בין השאר, העדכון מתייחס לחיסכון באנרגיה באמצעות בניה חכמה ומחושבת, הפחתת הזיהום בקרקע, טיפול במים ובשפכים, שימוש בחומרי בנייה ידידותיים לסביבה, הקפדה על מגורים נוחים ובריאים, טיפול בפסולת וניהול חכם של אתר הבנייה, תכנון נכון בהיבטים תחבורתיים ושימוש בטכנולוגיות חדישות לשמירה על בנייה ירוקה.

מידע נוסף על העדכון מטעם חברת פריזט חסון ניתן לקרוא כאן

 

עמידה בדרישות הללו מבטיחה לרוכשי הדירות בנייה באיכות גבוהה ובתנאים שמבטיחים לא רק פגיעה מינימלית בסביבה הטבעית, אלא גם איכות חיים והקפדה על סביבה אנושית נקייה ומסודרת, ללא מפגעי רעש או מזהמים.

 

אחד הפרויקטים הראשונים שכבר היום עומדים בכל דרישות התקן של מכון התקנים הוא פרויקט מגדלי נגה שמבצעת חברת פריזט חסון ונבנה בימים אלו ברמתיים החדשה, בהוד השרון. מדובר בשני בנייני מגורים בני עשר קומות כל אחד, המכילים יחד 80 יחידות דיור. 

סיום הפרויקט מתוכנן לחודש אוגוסט 2013, וכולל לובי רחב ידיים, חדרי עגלות ואופניים, חניה פרטית ושער חשמלי, עיצוב מוקפד בבניין כולו ובכל דירה בפני עצמה, טכנולוגיה מתקדמת ומוצרים מהאיכות הגבוהה ביותר.

 

כל אספקט הבנייה, מכינון היסודות ועד הגימורים הסופיים, נעשה בהתאם לתפיסה הירוקה ולתקן החדש. הבניין תוכנן מראשיתו על פי לתקנות הארציות בנוגע לאיכות הסביבה ותוך הקפדה על הוראות "האוגדן הירוק" של היחידה האזורית לתכנון וסביבה בעיריית הוד השרון.

 

בזכות העמידה בכל הקריטריונים הללו, הפרויקט עומד בדרישות המחמירות של התקן החדש ויכול לקבל כבר היום תו ירוק מטעם מכון ההתקנים. תו כזה מבטיח כי פרויקט מגדלי נגה עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף הבנייה ומציג איכות בכל פרט ופרט.


אודות מחבר המאמר

 

בניה איכותית בשרון עם פריזט-חסון, חברת הנדל"ן הקבלנית באיזור השרון מובילה פרוייקטים מגוונים של בניה עם דגש על תכנון מוקפד, יצירתיות וחדשנות באזור השרון

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.