אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שער חשמלי – כמה זה עולה לנו ?

שערים חשמליים הפכו לכלי נפוץ להגנה לשמירה על פרטיות ונעשה בהם שימוש נרחב בקרב בנייני מגורים,בתים פרטיים, בתי עסק, מושבים, בתי אבות ובמקומות רבים אחרים ששמו להם למטרה ליהנות מהפרטיות לה הם זכאים.

עלות שער חשמלי

כיום קיימים סוגים רבים של שערים חשמליים – שער זרוע, שער נגרר, שער לבית פרטי – וזאת רק ההתחלה. מן הסתם המחיר משתנה כאשר עוברים מדגם אחד לאחר, אך מחירו של שער חשמלי יחול לנוע בין אלפי שקלים בודדים לעשרות אלפי שקלים – תלוי בסוג השער ובטיבו.

פרט לסוג השער,על עלותו משפיעים מספר פרמטרים נוספים אותם נציין כדי לסייע לכם להבין על מה אתם משלמים כשאתם רוכשים שער חשמלי :

 

חומרי הגלם מהם עשוי השער- שערים חשמליים עשויים מחומרי גלם שונים המשפיעים על טיב השער בצורה ישירה. ככל שחומר הגלם איכותי ויקר יותר – כך השער עצמו יקר יותר. חשוב לזכור כי שער יקר הוא לא בהכרח שער איכותי ולכן יש לברר מאיזה חומרי גלם עשוי השער אותו אתם מעוניינים לרכוש.

 

תקן – מכון התקנים הישראלי מגדיר סטנדרטים ברורים בהם צריך לעמוד שער חשמלי בכל הקשור לטיב השער ומערכות המיגון המהוות חלק ממנגנון ההפעלה שלו. הימצאות תקן היא בגדר יתרון עצום אך היא ללא ספק מייקרת את מחיר השער החשמלי, שכן בדיקות מטעם מכון התקנים הישראלי עלותן מסתכמת בעשרות אלפי שקלים – מה שגורם ללא מעט בעלי עסקים לוותר על הבדיקה ולמכור שערים חשמליים ללא תקן.

 

אביזרים נלווים- אם בעבר הרחוק שערים חשמליים היו נפתחים באופן ידני ובעבר הקרוב יותר פתיחת השער הייתה נעשית על ידי שלט – היום התמונה שונה לגמרי. חידושים טכנולוגיים בתחום השערים החשמליים הביאו לכך שכיום את השער שברשותכם תוכלו לפתוח באמצעות חיוג ממכשיר הפלאפון או לחלופין שליחת SMS לשער (אם כי מדובר באפשרות פחות נוחה מן הסתם) ואף באמצעות הבהוב באמצעות פנסי הרכב אל עבר השער החשמלי. למרות שחידושים ושכלולים אלו הופכים את חוויית השימוש בשער לנוחה ומעניינת יותר עליכם לקחת בחשבון כי רכישתם כרוכה בהוצאות נוספות.


אודות מחבר המאמר

אלון שערים מומחים מאז 1992 גם בהתקנת מנועים לשערים, תיקון כל סוגי המחסומים האוטומטיים ובעיקר מחסום זרוע. לפרטים נוספים התקשרו: 03-9600400

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.